מיץ' גולדהאר זכה הערב (שבת) באליפות ה-6 שלו כבעלי מכבי תל אביב. זו ללא ספק היתה עונה יוצאת דופן שעברה על הקבוצה ולאחר הניצחון על הפועל ב"ש הבעלים סיכם במסיבת עיתונאים מיוחדת את ההישג של הקבוצה במהלך עונת 2023/24. 

"זה תהליך מדהים, כל אליפות שונה וזו בטוח שונה מכל האחרות", אמר גולדהאר, "כמובן בגלל הנסיבות אבל היא מאוד מיוחדת. הרבה אנשים הושפעו ולהביא קצת שמחה, סיבה לחגוג, זה הישג מדהים של הרבה אנשים. זה מיוחד, זה נוגע עמוק מאוד השנה"

על תזמון ההגעה שלו לישראל והזכייה בתואר הוסיף: "זה הפך את זה למספק יותר, שום דבר לא בא בקלות. התזמון של ההגעה היה טוב. רציתי להגיע כבר תקופה, הלוואי והייתי יכול להגיע יותר, לצערי הנסיבות מבחינתי לא מאפשרות תמיד אבל הייתי חייב להיות פה שנהיה כולנו ביחד. כולנו ביחד, יחידה אחת, וקשה לא להיות פה. היה נהדר להגיע לפה ולהרגיש את כל התמונה. אותו דבר עם ג'ק, אז נהדר גם עבורו להיות פה ב-3 שבועות האחרונים".

על השאלה כמה מיוחדת האליפות הזו ענה: "בהרבה מובנים העונה הזו היתה סוריאליסטית. זה כן שם דברים בפרספקטיבה. לא שיחקנו בבית באירופה בגלל מה שקרה פה, אבל אנחנו רק משחקים כדורגל. זה כלום בהשוואה לחיים האמיתיים והמוות שאנחנו מתמודדים איתו פה. הטירוף שיכול לקרות בעולם. אני לעולם לא אשכח את העונה הזו, העונה הזו מחוברת לעד למצב העצוב והקשה הזה. היינו סבלניים וניסינו לעשות דברים כדי להפוך את האוהדים שלנו גאים".

על כך שיסגור בקרוב 15 שנים כבעלים ולקראת העתיד אמר: "זה מרגיש כמו אתמול. אלה 15 שנה נהדרות. זו חוויה מדהימה להיות מעורב בכזה מועדון גדול, במדינה שקרובה לליבי, להיסטוריה המשפחתית שלי. זה מיוחד מאוד עבורי. תמיד יש עוד להשיג, יש עוד הרבה פוטנציאל עבורנו. אני שמח מאוד שזכינו באליפות אבל תאמינו או לא, יש עוד הרבה עבודה. אליפות לא הופכת את הכל לבדיוק מה שאנחנו רוצים. אנחנו שמחים אבל רוצים להשתפר. גורם לי להרגיש חי לנסות ולעשות דברים טוב יותר".

על עתידו של ערן זהבי אמר: "היתה לנו שיחה, נסיים את העונה הזו ואם יהיה משהו להודיע נעשה זאת בשמחה כמובן. ערן הוא חלק עצום בקבוצה הזו העונה וגם בשנים קודמות. הוא נתן הרבה העונה, הוא אדם מאוד תחרותי. הוא ווינר ובחור חכם. הוא נתן הרבה לקבוצה ואנחנו מעריכים את זה. בעונה הבאה נתרכז לאחר שני המשחקים הבאים".

על רובי קין אמר גולדהאר: "תמיד אמרנו, כפי שרובי אמר, שנסיים את העונה ונתמודד עם דברים. רובי עשה עבודה נהדרת, ואגיד לכם משהו, הוא בחור קשוח. אדם די מיוחד. אני לא יודע כמה אנשים היו נשארים העונה. אומר שהוא פה בשביל הכדורגל. הוא התחייב לאימון הקבוצה. אם בתחילת העונה היינו אומרים שהבחור הזה התחייב לאימון הקבוצה 'לא משנה מה' לא היינו יודעים מה אומר 'לא משנה מה'. אנשים יכולים להגיד את זה ואז כשקורה משהו הם בורחים. אנחנו היינו צריכים לבקש ממנו לעזוב. לא משנה מה, כולנו צריכים לזכור את החלק הזה כי זה האופי שאנחנו מדברים עליו".

על סגל הקבוצה אמר לאחר מכן הבעלים: "יש לנו קבוצה נהדרת עם הרבה כישרון. יש כל מיני נסיבות שמובילות לבחירת ההרכב בכל משחק אז לא אכנס לזה אבל יש לנו סגל טוב. אנחנו תמיד רוצים להשתפר ויש מקום לשיפור אבל זה סגל מצוין שאפילו לא מיצה את הפוטנציאל, שלו אז אנחנו צריכים לעבוד קשה יותר. להוציא יותר ממה שיש לנו וגם למצוא דרכים אחרות להשתפר".

כנשאל על עתידו במועדון סיפר: "אני תמיד אומר שככל שאני נהנה מהחוויה הזו אז אמשיך. אני יכול להגיד לכם כרגע שאני נהנה. אני אסיר תודה ומבורך על 15 השנים האחרונות והאוהדים המדהימים שלנו. זה חלק גדול מבחינתי להיות מחובר כך לאוהדים שלנו. מאמנים באים והולכים, שחקנים, אבל האוהדים הם לכל החיים. אני מרגיש את זה ומודה להם על התמיכה שלהם".

לסיום נשאל גולדהאר על תפקוד הקבוצה בימים שלאחר פרוץ המלחמה וסיפר: "אני כל כך גאה בשחקנים שלנו. אי אפשר לדמיין כמה מהר הם נרתמו. היו להם תוכניות איך לעזור. זה הדבר בכדורגל, זה באמת יכול לעשות הבדל אם אתה באמת רוצה לעשות הבדל חיובי. צריך רק לעשות דברים בדרך ראויה, להתחייב לערכים כמו מוסר עבודה, כבוד. ראיתי את זה אצל השחקנים וזה עשה אותי גאה מאוד, וגאה להיות הבעלים של מכבי תל אביב".