• לא ויתר. הניצחון שפריצה לא ישכח

 

החלוץ השוודי לא חסך בתיאורים אחרי ה-2-3 הדרמטי על בני יהודה אמש: "זה מסוג המשחקים שתמיד נזכור"

מעט היו יכולים לנחש את התוצאה הסופית אמש לא רק לפני המשחק אלא אפילו בדקה ה-90 כאשר בני יהודה עלתה ליתרון 2-1. כ-8,000 האוהדים הצהובים ביציע היו מאוכזבים כשעוז ראלי כבש, אך את הדרמה והאושר שחיכו להם בסיום הם לא יכלו לדמיין. תחילה, שער שוויון (השני במשחק, שלישי העונה) של ראדה פריצה העלה את הטורים ביציעים הצהובים. לאחר מכן, עמוק בתוך תוספת הזמן, הגיע שער הניצחון האדיר של לוגסי שסיפר על תחושותיו לאחר הרגע המיוחד: "זה שער משמעותי, ניצחון משמעותי ואני שמח שזה קרה".

לוגסי המשיך ותיאר את השער מהעיניים שלו: "כששרן היה עם הכדור צעקתי לו שימסור לי, ראיתי שאין אף אחד פנוי ונתתי בעיטה חזקה לשער. מבחינה קבוצתית הניצחון הזה לאחר חזרה מפיגור כזה אומר שאנחנו קבוצה שלא מוותרת עד השנייה האחרונה".

http://www.youtube.com/watch?v=5GlpYCI94ow

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, היה כמובן שבע רצון מהשער ודיבר גם הוא על הנחישות של שחקניו בסיום: "זה רק שער שנותן לנו שתי נקודות, כי אחת כבר הייתה לנו, אך זה בהחלט היה שער פנטסטי של מושיקו. אני גאה בשחקנים שהלכו קדימה והמשיכו לנסות להבקיע עד סוף המשחק ובסופו של דבר הגישה החיובית הזו השתלמה לנו".

כובש הצמד שקדם לשער הניצחון הדרמטי, ראדה פריצה, שכבש גם את לבבות האוהדים שבוע שני ברציפות היה מלא אמוציות בסיום: "זה מוקדם לומר שזה משחק אליפות, אבל זה היה מהניצחונות היפים והחשובים מנטאלית. הייתה תחושה שהמשחק גמור, כשקיבלתי את הכדור הארוך בשער השני כל מה שחיפשתי היה לבעוט לשער. תמיד שמקבלים גול מרגישים כבדות, אבל לא מפסיקים להאמין וברגע שאני הבקעתי הרגשתי 'לעזאזל אפשר לנצח'. הניצחון הזה מטורף, זה משחק שידברו עליו עוד הרבה".

בתוך כך, הקבוצה תעמוד לדין משמעתי בעקבות זריקת בקבוק משקה בדקה ה-74 במשחק.