המנהל הספורטיבי סיכם את הסיבוב השני והזהיר: "צריך לדעת גם איך להתמודד עם יתרון בצמרת".

ערב פתיחת משחקי הפלייאוף המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף התייחס למסע של הקבוצה מתחילת העונה: "המטרה המרכזית שלנו היתה להישאר לאורך כל הדרך במאבק על האליפות, מעולם לא דיברנו על אליפות אלא קודם כל על להיות שם וזה גם מה שאנחנו עושים עוד היום. אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יהיה בעולם הכדורגל, השאיפה שלי היא תמיד להילחם. כרגע אנחנו צריכים לנצח שבעה משחקים בפלייאוף, יכול להיות שבמהלך המשחקים יספיק לנו גם פחות, אבל כרגע זה המצב".

"בשבילי רק דבר אחד ברור, השיטה שאנחנו מנסים להנחיל למשחק. לפעמים התקשורת והאוהדים חושבים לטווח הקרוב, אבל אנחנו רוצים להצעיד את המועדון קדימה ונעשה הכל כדי לגרום לזה להצליח. אפשר להגיד שהאליפות בידיים שלנו, זה תלוי רק בנו, אבל אנחנו חייבים לדעת איך להתמודד עם היתרון הזה. הבעיות מתחילות ברגע שאתה חושב שזה כבר נגמר, למרות שזה עדיין לא".

על השינוי המנטאלי שעבר על הקבוצה ופיתוח היכולת להתמודד עם קשיים אמר המנהל הספורטיבי: "עבורינו, ואני מתכוון לאוסקר ולי, להפסיד זה חלק מהמשחק ואתה צריך לדעת להפסיד. אף אחד לא אוהב להפסיד אבל זה חלק מהמשחק ואם אתה יודע לעשות את הניתוק ולהתקדם לדבר הבא זה הדבר הנכון. אני חושב שהשחקנים התרשמו שאנחנו לא מחפשים להפיל את האשמה על אף אחד והצליחו להחליף את האכזבה במוכנות למשחק הבא".

לסיום ג'ורדי התייחס לעתידו בקבוצה: "אני לא יכול להגדיר במדויק מתי אני אגיע למטרות שלי ואוכל לעבור הלאה, נדמה לי שאני פשוט ארגיש את זה. בכל אופן, זה טבעי לכל אדם שעוסק בכדורגל שהוא ירצה להתקדם ולעבור לרמות הכי גבוהות שיש אבל כשזה יגיע זה יגיע".

http://www.youtube.com/watch?v=611ZeQcGeao&feature=youtu.be