המאמן החל בהכנות לעונה הבאה אבל לא שוכח שיש עוד דרבי מחר: " נגיע כדי להראות למה אנחנו האלופים".

יממה לפני הדרבי ה-141 בליגה ושמונה ימים לפני סיום העונה, מכבי תל אביב ערכה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה הגיע בצוותא עם ראדה פריצה שיערוך מחר את הופעתו האחרונה לעונה לפני שיטוס ביום חמישי למשפחתו בשוודיה. למרות שמדובר במשחק שעל הנייר לא משנה דבר בקבוצה מודעים לעובדה שדרבי הוא עדיין דרבי: "אני יודע מהיום הראשון שלי פה עד כמה הדרבי חשוב, אנחנו לא נשחק בשביל הסטטיסטיקה, נשחק כדי לנצח את המשחק כפי שעשינו כבר העונה. נגיע מחר באותה מנטאליות כמו בדרבי האחרונים וכמו בכל המשחקים, נגיע כדי לנצח ולהראות למה אנחנו האלופים".

בנוגע להכנות לקראת העונה הבאה אמר המאמן: "אני משוחח כל יום עם ג'ורדי וכמובן שהתחלנו להיערך לעונה הבאה, כי זה הזמן המתאים. עיקר העבודה היא של ג'ורדי אבל אנחנו בקשר כל הזמן. אני בטוח שנהיה טובים יותר כי זאת הדרך הנכונה, להשתפר משנה לשנה. אני מקווה ואני יודע שהקבוצה בשנה הבאה תהיה טובה יותר ממכבי של העונה ומכבי של עוד שנתיים תהיה טובה מזאת של העונה הבאה".

http://www.youtube.com/watch?v=SN0f8jqkjPQ

החלוץ ראדה פריצה שכבש את שער הבכורה שלו העונה בדרבי סיפר: "אין קשר למיקום כשמדובר בדרבי, זה חשוב לנצח את המשחק הזה. אתה מרגיש חשמל ביציע ובעיר, אתה מרגיש משהו מיוחד גם אם הליגה כבר נגמרה. הוכחנו בשני הדרבים האחרונים שאנחנו קבוצה טובה, אבל דרבי זה דרבי ולמרות שזה משחק חוץ זה גם הבית שלנו. ניערך בהתאם, יהיה קשה אבל אנחנו קבוצה טובה. אם נשחק את המשחק שלנו אנחנו ננצח".

פריצה יפרד מחר מהאוהדים ויחזור הביתה כדי לנוח לקראת הקיץ העמוס שצפוי לצהובים: "מחר יהיה המשחק האחרון שלי העונה, לא ראיתי את המשפחה שלי חמישה שבועות אז אני אקח טיסה ביום חמישי בערב. אני מרגיש צעיר והולך להיות כיף לקבל פגרה קצרה, אבל יש לנו משחק מחר וביום שני ואנחנו צריכים להיערך בהתאם. אני מאמין שהצעד הבא שאעשה יהיה בחזרה הביתה לשוודיה, אבל כרגע יש לי חוזה לעוד שנה כאן ואולי אני אחליט עוד להישאר במכבי, אבל נחכה שנה אחר שנה".