הבלם הספרדי של הקבוצה בטוח כי הוא ושאר השחקנים יגיעו מוכנים לרמה"ש: "אם נפסיד זה לא יהיה בגלל המצב הביטחוני"

מכבי ת"א ערכה היום אחה"צ את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל רמה"ש בשבת. הצהובים יבקרו בפעם הראשונה באצטדיון גרונדמן החדש ויקוו לרשום ניצחון על האורחים מאז עלו ליגה לאחר שני הפסדים אשתקד.

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה סיפר על התחושות בעקבות המצב הביטחוני וגם על השיחות האישיות שעשה עם השחקנים: "הדבר הטוב הוא שרוב השחקנים הם מקומיים ובשבילם זה פחות או יותר נורמלי, הם יודעים איך להתמודד ומרגיעים את הזרים. אני צריך לדעת את התחושות של השחקנים שלי ולדעת מי מוכן לשחק ומי לא, לכן דיברתי על המצב עם השחקנים, בעיקר הזרים. ידעתי פחות או יותר איך השחקנים המקומיים מרגישים עם זה וכל השחקנים מרוכזים ומוכנים למשחק".

http://www.youtube.com/watch?v=0gKFMpsB_gs&feature=youtu.be

לאחר שבוע סוער, דווקא מבחינה ביטחונית מנסים במכבי ת"א לחזור ולהתרכז רק בכדורגל כמו שניסה להבהיר אוסקר גארסיה: "אלו היו ימים מוזרים אך אם אני כאן אז זה אומר שאני מרגיש בנוח והכל בסדר, אז אני נשאר וכרגע חושב רק על רמת השרון". למרות שני משחקים ללא שער זכות אוסקר מאמין כי קבוצתו תחזור להבקיע במהרה ומסרב לתלות את חוסר ניצול המצבים בחסרון של שחקנים: "יש משחקים בהם לא מבקיעים, אך זה ישתנה בקרוב ואני מקווה שכמו במשחק האחרון, יהיו לנו הרבה הזדמנויות בשבת והפעם נצליח לנצל אותן להבקיע. אני לא חושב שלא הצלחנו להבקיע רק בגלל ששחקן אחד לא שיחק, בעונה יש משחקים כאלה ועכשיו אנחנו חייבים לשנות את זה עם ניצחון נגד רמה"ש".

בלם הקבוצה, קרלוס גארסיה, הסביר את תחושותיו בצורה מקורית בעקבות המצב הביטחוני: "אני משווה את זה לטיסה. אם קורה משהו והמטוס זז, אני מסתכל על האנשים מסביב. אם הם רגועים גם אני אהיה רגוע. ראיתי שהשחקנים הישראלים רגועים וככה ידעתי שהכל בסדר בנוסף לכך שראיתי שאנשים עדיין הולכים לבתי קפה ומסתובבים ברחובות. אמנם דאגתי בגלל הפיגוע באוטובוס אך לגבי הטילים הייתי מאוד רגוע שיש הגנה מפניהם ואנחנו יכולים להרגיש בטוחים".

 קרלוס בטוח כי שום דבר ממה שקרה במהלך השבוע האחרון לא ישפיע בשבת על המגרש: "אני פה בשביל לשחק כדורגל, מרגיש מוכן לשחק וחשוב לנו מאוד לנצח אחרי שני המשחקים האחרונים. אם נפסיד זה לא יהיה בגלל המצב הביטחוני".