תוכניית המשחק המשודרגת שתצא במשחק הבית הקרוב מול ב"ש מציעה מגוון תכנים בלעדיים והטבות במחיר של 5 ש"ח בלבד

במשחק הבית הקרוב מול הפועל באר שבע אוהדי הקבוצה ייהנו מתוכניית משחק חדשה, משודרגת ועשירה בתכנים בלעדיים. התוכנייה תימכר במחיר של 5 שקלים בלבד ותכיל מגוון הטבות בשווי כולל של מאות שקלים, בין היתר 50 אחוזי הנחה על הספר של ליאו מסי ו-40 אחוזי הנחה על חולצת המשחק הרשמית. בתוכניית המשחק ייהנו האוהדים מכתבה צמודה עם קרלוס גארסיה וממגוון מדורים היישר מחדר ההלבשה. בנוסף, בכל חוברת משחק יוגרל מנוי מתנה לעונת המשחקים הבאה. דיילות המכירה שלנו יסתובבו בין האוהדים ביציעים ויציעו את החוברות. כמו כן ניתן יהיה לרכוש את החוברת באוהל המרצ'נדייז הסמוך ליציעים 10-11 ולחנות הסמוכה ליציעים 4-5.

כבר בתוכן העניינים יחכה לאוהדים שובר השתתפות בהגרלה על מנוי לעונת המשחקים הבאה של מכבי תל אביב, עונת 2013/14. גוזרים את השובר מהתוכנייה, מכניסים אותו למעטפה בצירוף פרטים אישיים הכוללים, שם מלא, כתובת, טלפון ודואר אלקטרוני בכתב יד קריא וברור. כתובת לשליחת השוברים: מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, דרך בן צבי 106, ת.ד. 61120 תל אביב. ניתן לעיין בתקנון במשרדי מכבי תל אביב, באתר האינטרנט ובנקודות הפצת החוברות. בכפוף לתקנון ט.ל.ח.

אוהדי הקבוצה שאספו את 3 השוברים מהחוברות הקודמות מוזמנים לשלוח את שלושתם במרוכז בסוף העונה ואולי לזכות אף הם במנוי לעונת המשחקים הבאה.