קפטן הצהובים שרן ייני כבר חושב על המשחק הבא מול הפועל פ"ת (שני, 20:55): "צריכים לקחת את הנקודות בכל משחק"

הקפטן, שרן ייני, הסביר את התפתחות המשחק אמש בסמי עופר ואמר: "המשחק התחיל קצת לא בשליטה שלנו, הוא היה משחק מצד לצד והגענו להזדמנויות מהן יכולנו להבקיע, חבל רק שלא הצלחנו. במחצית השנייה השתלטנו יותר על המשחק והיינו יותר מסוכנים בחצי שלהם. הם ירדו אחורה והיה קשה לפרוץ את זה".

https://www.youtube.com/watch?v=aZIILf4aNy4

"ציפינו שהם יהיו במוטיבציה גבוהה", הוסיף ייני, "הם רצו להבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון. ידענו שיהיה משחק אגרסיבי ושהדשא לא יהיה רטוב והם יעדיפו משחק יותר איטי. כל משחק שאנחנו מאבדים נקודות, בין אם זה שקריית שמונה ניצחה או לא זה מאכזב אותנו. אנחנו קבוצה שרוצה לנצח כל הזמן ואנחנו מרגישים שאנחנו תלויים בעצמנו ואנחנו צריכים לקחת את הנקודות בכל משחק".

המאמן, פאקו אייסטאראן, סיכם גם הוא והודה: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב כמו שציפיתי והיה במחצית  השנייה. במחצית השנייה שלטנו ולחצנו אותם לחצי שלהם היו לנו מספיק הזדמנויות כדי לפחות להשוות את התוצאה. תיקו היה משקף יותר את המשחק. אני חושב שבחלק האחרון של המשחק לא ראו את בית"ר בחצי שלנו. היינו קרובים מאוד לשער של בית"ר. אבל לא הבקענו. בסופו של דבר אין הוגן בכדורגל, היינו צריכים להבקיע כדי שיהיה שיוויון. אני אקח איתי את החלק הטוב שלנו במחצית השנייה".

Alberman

למרות האכזבה בקבוצה מהחמצת ההזדמנות להגדיל את הפער בצמרת, גל אלברמן, הבהיר: "רצינו לקחת את שלושת הנקודות ולהגדיל את הפער בצמרת. אבל כנראה לא שיחקנו מספיק טוב והנקודות נשארו היכן שהן היו צריכות להישאר. אנחנו לא מצליחים להגדיל את הפער כמו שרצינו, אבל אנחנו לא מתעסקים בזה. גם לפני המשחק לא התעסקנו בזה. ידענו שיהיה משחק קשה, אך לא הצלחנו לייצר את היכולת שרצינו".