מכבי תל אביב תנסה להמשיך את התקופה הנהדרת בה היא נמצאת כשתתארח אצל הפועל אשקלון למשחק במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל. אחרי הניצחון הדרמטי של הפועל ב"ש אמש, הצהובים ינסו להחזיר את הפער מהפסגה ל-3 נקודות, כאשר לאחר המשחק הזה יוותר מחזור אחד בלבד עד לפתיחת הפלייאוף העליון.

"אין לנו משחקים קלים", הזהיר המאמן ליטו וידיגאל לקראת המפגש מול הדרומיים שממוקמים בחלק התחתון של הטבלה. המאמן ממש לא מקל ראש באשקלון והוסיף: "כל היריבות עובדות קשה ויש להן איכויות. אנחנו חייבים להיות דרוכים ולהילחם כדי לנצח משחקים. אנחנו מתכוננים ועובדים כדי לנצח את המשחק הבא שלנו. אנחנו חושבים רק על איך לקחת משם את 3 הנקודות". 

על כך שמכבי משחקת אחרי ב"ש הוסיף: "אין הבדל מבחינתנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו ולא איכפת לנו מקבוצות אחרות. אנחנו מכבדים מאוד את כל היריבות, אבל אנחנו צריכים לעבוד כדי לנצח את המשחק הבא. צריך לעשות כל מה שניתן כדי להיות מוכנים ולנצח".

המפגש הקודם
בלי קשר לדבריו של וידיגאל, כנראה שלשחקני מכבי יש סיבות טובות לא להקל ראש בהפועל אשקלון. כזכור, בפעם האחרונה בה השתיים נפגשו זה הסתיים ב-0:0 בנתניה, במשחק במסגרת הסיבוב הראשון של ליגת העל. בשני הביקורים האחרונים של מכבי באיצטדיון סלה היא ניצחה 2:4 ב-2011 ונכנעה 1:0 ב-1997.

חיסורים
לראשונה העונה בליגה, מכבי תחסר הערב את המגן הימני אלי דסה, שייעדר בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים. מלבד דסה, גם אייל גולסה ייעדר מההתמודדות – בשל פציעה. מהעבר השני, אשקלון תגיע לאחר 6 משחקי ליגה ללא ניצחון. מהסגל של המאמן יובל נעים ייעדרו מירקו אורמוש, טל מכלוף ואמיר בן שמעון.