0:4 לצ'לסי על מכבי בסטמפורד ברידג'


3000 אוהדים שמעו את המנון הצ'מפיונס בסטמפורד ברידג' הערב (ד') בזמן שקבוצתם עלתה בפעם השנייה בהיסטוריה לכר הדשא לצד הכחולים של ז'וזה מוריניו, במשחק שפתח את שלב הבתים של ליגת האלופות.

הדקות הראשונות התאפיינו, באופן טבעי, בלחץ של צ'לסי, כששחקניו של יוקאנוביץ' ניסו לשמור על שער נקי, אלא שכבר בדקה ה-6 המקומיים רשמו החמצה ענקית, כשאדן האזר החמיץ בעיטת עונשים מ-11 מטרים, אחרי עבירה של ראיקוביץ' ברחבה שזיכתה את השוער של הצהובים בכרטיס צהוב.

AQ7A993615 דקות החזיקה ההגנה של הצהובים מעמד עד שויליאן בעט כדור חופשי מ-18 מטרים. ראיקוביץ' איחר בזינוק וצ'לסי עלתה ליתרון 0:1. בדקה ה-22 ערך מוריניו חילוף ראשון מאולץ, אחרי שכובש השער, ויליאן נפצע ואת מקומו תפס, דייגו קוסטה. בדקה 31 רשמו הצהובים הזדמנות ראשונה כשמיטרוביץ' הרים כדור חופשי לרחבה, זהבי שלא נשמר נגח מעל לשער. רגע לפני השריקה למחצית, טל בן חיים הכשיל את דייגו קוסטה ברחבה, ואוסקר הפעם לא נכשל מהנקודה הלבנה והוריד את שתי הקבוצות  למחצית כשהשחקנים של מוריניו ביתרון שני שערים.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של צ'לסי אבל דווקא אבי ריקן רשם החמצה ראשונה אחרי שבעט מ-16 מטרים כדור שהוגבה. בגוביץ הדף לקרן. ארבע דקו בלבד חלפו ודייגו קוסטה כבש את השלישי לצ'לסי אחרי שאוסקר הרים כדור מצד ימין והחלוץ הספרדי המשיך מהאוויר פנימה. בדקה ה-76 ראדוניץ', שנכנס יחד עם מיכה במהלך המחצית השנייה קיבל כדור עומק נהדר מהאחרון, אך בעט מזווית קשה לידיו של בגוביץ'. בדקה ה-78 עלתה צ'לסי ליתרון 0:4 משער שכבש ססק פברגאס שסיים התקפה מתפרצת.

שתי דקות לסיום איגיבור היה קרוב כדי לכבוש את השער המצמק אחרי רוחב שהעביר דור פרץ, אבל הקשר, שהגיע לכדור עם השפיץ של הנעל בעט מעל לשער.