מכבי נכנעה 4:0 לצ'לסי


בתום ערב נהדר בסמי עופר, נכנעת מכבי 4:0 לצ'לסי. קייהיל, וויליאן, אוסקר וזומה כבשו לזכות הבלוז, כאשר מכבי שיחקה החל מהדקה ה-40 בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של טל בן חיים הבלם. לצהובים נותר משחק אחד נוסף בקמפיין האלופות, כשתתמודד מול דינמו קייב באוקראינה.

מכבי תיעלה את יתרון הביתיות לפתיחה סוערת. כבר בדקה ה-5 מכבי התקרבה לשערו של בגוביץ' כשהרמה של טל בן חיים החלוץ מצאה את הראש של דור פרץ שנגח מקרוב אך הקשר לא הצליח למצוא את המסגרת. גם טל בן חיים החלוץ ניסה את מזלו אך לא מצא את המסגרת של בגוביץ'.4Z6A4617-2

למרות פתיחה חיובית של הצהובים, קרן של צ'לסי מאגף ימין הולידה נגיחה של גארי קייהיל. ראייקוביץ' היה עירני וסיפק הצלה נהדרת מהקו, אך הבלם על הריבאונד ודחק את הכדור לשער. 0:1 לבלוז. הצהובים ניסו להשיג את השיוויון התקשו להניע את הכדור מול יכולותיהם הטכניות של שחקניו של מוריניו. האורחים המשיכו לשלוט בקצב המשחק וכמעט הכפילו את היתרון לאחר ניסיון מספרת וירטואוזי של דייגו קוסטה. המצב של מכבי התדרדר כאשר בדקה ה-40 טל בן חיים הבלם הורחק באדום ישיר לאחר עבירה במרכז המגרש על דייגו קוסטה. מכבי בעשרה שחקנים. יוקאנוביץ' ביצע אז חילוף פנימי כאשר הציב את

על אף החיסרון המספרי, מכבי לא עלתה עם רגשי נחיתות למחצית השנייה ובדקה ה-49 התקרבה מאוד לשיוויון כשכדור אלכסוני גדול של גל אלברמן מצא את דסה בתנועה, אך המגן בעט חזק לידיו של בגוביץ' שסיפק הדיפה נהדרת. למעשה הצהובים החזיקו בכדור ברבע השעה הראשונה של החצי השני, דבר שעורר את תסכולו  של מאטיץ' שהכשיל את אלברמן וראה את הכרטיס הצהוב. צ'לסי החלו להכנס חזררה למשחק בדקה ה-62 כשעדן האזר עט לעבר כדור שחזר מההגנה ובעט נהדר, אך מצא את ראייקוביץ' עירני. דקה לאחר מכן כדור עומק על 50 מטר של אבי ריקן מצא את ערן זהבי בעמדה קשה לבעיטה, אך הקפטן ניפק כדור חזק וסחט עצירה נהדרת מהשוער הבוסני.

בדקה ה-73 וויליאן העלה את צ'לסי ליתרון 0:2.  כדור חופשי ממרחק של כ-20 מטרים נלקח על ידי הברזילאי שדייק והכניע את 4Z6A4534-2ראייקוביץ' בפעם השנייה הערב. בדקה ה-77 אוסקר העניש את מכבי בגול השלישי בערב. כדור מדוייק מאגף שמאל של באבא רחמן מצא את הראש של אוסקר, שנגח מקרוב לרשת. ברזילאי שני של צ'לסי כובש מול הצהובים, 0:3 לצ'לסי. בדקה ה-80 ביצע יוקאנוביץ' את החילוף הראשון שלו כאשר הכניס את עדן בן בסט במקומו של טל בן חיים. גם שלומי אזולאי וברק יצחקי נכנסו למשחק ורשמו דקות במשחק. קרלוס גרסיה עוד ניסה לצמק, אך נגיחה שלו מתוך הרחבה לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-90 צ'לסי נעצה עוד מסמר בארון, כשזומה עלה גבוה לנגיחה מקרן והכניע את הגנת מכבי. 4:0 לצהובים בסיום.