אקורד סיום: 0:1 לקייב על מכבי באולימפיסקי


מכבי תל אביב עלתה תל אביב נפרדה הערב (ד') משלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שהפסידה 1:0 לדינמו קייב באצטדיון אולימפיסקי.

הדקות הראשונות התאפיינו בעיקר בשלחיטה של המארחים, שניסו לכבוש שער מוקדם אבל התקשו למצוא את הפירצה. ככל שחלפו הדקות החלק הקידמי של מכבי, שכלל את ערן זהבי, טל בן חיים ודור מיכה, הפך לפעיל יותר, עם ניסיונות להפתיע את ההגנה האוקראינית. דווקא בדקות שהיה נראה שהצהובים השתחררו יותר, מוראס רשם הזדמנות ראשונה אחרי כדור עומק של ירמלנקו ובעט חזק לפינה. ראיקוביץ' הדף לקרן.AQ7A1825

בדקה ה-16 ניסיון הרחקה של טל בן חיים מכדור קרן, הסתיים בהדיפה של ראייקו מהקו. גרמאש היה הראשון שקפץ על הריבאונד וכבש. הכוכב של קייב, ירמולנקו שנפצע ברגלו הוחלף כבר בדקה ה-16, את מקומו תפס גוסייב.

בדקה ה-22 רשמו הצהובים כדור קרן ראשון אותו הרים זהבי. גרסיה ניסה לנגוח לכיוון השער אבל הכדור היה רחוק מהקורה. בדקה ה-27, הצהובים רשמו התקפה נהדרת שהסתיימה בהרמת כדור לרחבה של ריקן, אבל מיכה בעט מהאוויר סמוך לקורה לשובקובסקי.

בדקה ה-40, דנילו סילבה ביצע עבירה על בן חיים, ספג כרטיס צהוב ואת הכדור החופשי לקח זהבי שבחר להפתיע את שוער קייב. האחרון הדף בקצות האצבעות לקרן. בסיום המחצית הראשונה ירדו הקבוצות כשקייב ביתרון 0:1.AQ7A2008

המחצית השנייה עם הזדמנות ראשונה של האוקראיינים, כשראייבלקה הרים כדור חופשי מצד שמאל, וגרמאש שהסתנן לרחבה נגח סמוך לקורה של ראייקוביץ'. בדקה ה-50 רשמו הצהובים מתפרצת שהסתיימה בבעיטה של מיכה מ-17 מטרים לידיו של שובקבסקי. אחרי פתיחה דומה לממחצית הראשונה, שחקניו של יוקאנוביץ' השתלטו על מרכז השדה וניסו למצוא את הפירצה בהגנת קייב. בדקה ה-70, אחרי שנפצע בתיקול קודם לכן, נוסא איגיבור הוחלף על ידי דור פרץ. גם ורמוט נכנס על חשבונו של דור מיכה.

עד לסיום המשחק שתי הקבוצות התקשו לספק הזדמנויות ברחבה והמשחק האחרון של מכבי בקמפיין השני בתולדות המועדון הסתיים בהפסד 1:0 לקייב.