צפו: בניון כבש בדקה ה-90, מכבי וקייראט נפרדו ב-1:1


פרי-גיים

המשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית הפגיש את מכבי תל אביב שעשתה את כל הדרך לקזחסטן כדי לפגוש את קאיירט אלמטי המקומית. שוטא ארבלדזה עלה למשחק כשהוא מרכיב את אבי ריקן בהופעת בכורה העונה באגף שמאל, כאשר אורלנדו סה פתח בחוד.

על הספסל חיכו יוסי בניון, אייל גולסה, ברק יצחקי, עדן בן בסט, עומרי בן הרוש, איגור פיליפנקו וחביב אוחיון.

מחצית ראשונה

בדקה ה-8 הקזחים הגיעו להזדמנות ראשונה כשגוהו מחוף השנהב התמודד אחד על אחד נגד ראייקוביץ' ואף הכניע אותו, אך השופט הרים בצדק את הדגל לנבדל.

בד'קה ה-18 מכבי הגיעה להזדמנות הראשונה שלה. גל אלברמן בצ'יפ נהדר מצא את נוסא איגיבור שבנגיחה חזקה מצא את פולטניקוב. שלוש דקות לאחר מכן שוב איגיבור היה בעניינים כשכדור של אבי ריקן מצא את הניגרי שגם הפעם נגח, אך פולוטניקוב בהצלה גדולה מנע את השער. AD0Y8558

בדקה ה-29 מכבי נקלעה לפיגור. כדור ארוך לגוהו שהשתלט נהדר על הכדור ובמסירה אחורנית לאנדריי ארשבין, השחקן הרוסי הכניע את ראייקוביץ'. 0:1 לקאיירט.

מכבי ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-33 אורלנדו סה עבר שני שחקנים, דהר לרחבה אך כשל בבעיטה. דקה לאחר מכן מהלך טוב של מיכה הסתיים בהזנה של נוסא איגיבור. גם הקזחים ניסו לתקוף בצד שלהם כשאיסאל עבר שני שחקנים ובעט חזק, אך ראייקוביץ' הדף וההגנה הרחיקה את הכדור. עד תום המחצית הקזחים ניסו להגדיל את היתרון, אך ההגנה הצהובה הצליחה לבלום את המצבים.

מחצית שנייה

המשחק חודש בגשם שוטף אך ללא חילופים. בדקה ה-48 הגיעה הזדמנות נהדרת למכבי. מדוניאנין שלח קדימה את בן חיים שעבר שני שחקנים והוריד את הכדור לדור מיכה שיישר את הכדור אל הרחבה. בן חיים שעט קדימה, השתלט ובעט כדור שחלף סמוך לקורת השער.

מכבי המשיכה את הלחץ ובדקה ה-53 אבי ריקן עבר את השחקן שלו ובעט חזק מזווית אלכסונית, אך פולטניקוב היה עירני. בדקה ה-59 גם איסאל בחן את ראייקוביץ' מסף הרחבה, אך הסרבי היה מוכן.AD0Y8779

בדקה ה-66 הצהובים הגיעו להזדמנות גדולה נוספת כשנוסא איגיבור קיבל כדור לאחד על אחד נגד פולטניקוב, אך במקום לבעוט הקשר ניסה לעבור את השוער ובכך איבד את הכדור. החילוף הראשון של שוטא ארבלדזה הכניס את יוסי בניון במקום טל בן חיים החלוץ. לקראת דקות הסיום גם ברק יצחקי נכנס למשחק, אך ללא הועיל. מעט לפני ההארכה, אייל גולסה נכנס להופעת בכורה במדים הצהובים, ובדקה האחרונה של המשחק הגיע כדור גדול של דור מיכה ליוסי בניון, שהשתלט על הכדור נהדר ובעט פנימה. שער שני כבר ליוסי בניון שכובש משחק שני ברציפות.

רגע מלפני שריקת הסיום, הקפטן של הקזחים איסלמקן ספג כרטיס אדום ויפספס את המשחק הבא שייערך בשבוע הבא.