צפו: סקאריונה כבש. מכבי בפלייאוף הליגה האירופית


פרי גיים

השחקנים של שוטא ארבלדזה אירחו את גומלין הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית בה התמודדו נגד פנדורי הרומנית אשר נחתה יומיים קודם לכן. המשחק הראשון כאמור הסתיים בניצחון של מכבי 1:3 על פנדורי בסטאדיונאל מוניציפיל, ואיצטדיון נתניה אירח את המשחק שיקבע את זהות העולה לפלייאוף העליון.

AD0Y2064בניגוד למפגש הקודם, שחקן הרכש החדש אוסקר סקאריונה נכלל בסגל של הגיאורגי אשר ערך מספר שינויים בהרכב הקבוצה בהשוואה לזה של שעלה נגד רומניה.

מחצית ראשונה

כבר מהפתיחה השליטה של הצהובים לא היתה מוטלת בספק, אבל לא באה לידי ביטוי ביותר מידי איומים על השער. אחרי סדרת ניסיונות עקרים הגיע הדקה ה- 24, האריס מדוניאנין מצא את איגיבור במסירת אמן והאחרון נגח את השער הרביעי שלו מתחילת העונה במוקדמות הליגה האירופית. שחקני מכבי תל אביב נהנו מהרוח הגבית של שער היתרון, אבל ניסיונות של מדוניאנין ומיכה להכפיל את התוצאה לא השיגו את השער המיוחל. עד לסיום המחצית לא נרשמו מצבים מסוכנים ליד שני השער והצהובים ירדו לחדר ההלבשה עם יתרון מינורי אך מספק.

מחצית שנייה

AD0Y2545המחצית השנייה נפתח בקצב גבוה יותר, כבר אחרי שתי דקות מסירת עומק מוצלחת של מדוניאנין השאירה את איגיבור לא מכוסה ברחבה, אבל האחרון נבלם לקרן. שלוש דקות חולפות ושוב הצמד מדוניאנין את איגיבור מייצר איום על השאר וגם הפעם הכדור לא עושה את דרכו אל השער. דווקא בדקות שהצהובים שלטו במשחק, פריצה של המגן הרומני מריאן פלסצ'ה הסתיימה עם כדור ברשת של ראיקוביץ'. ארבלדזה מיד הגיב ושלח לכר הדשא את הקשר הארגנטינאי אוסקר סקאריונה שפספס את המסגרת כבר בניסיון הראשון שלו. הקשר הארגנטינאי המשך להיות פעיל, נבלם אצל השוער אחרי מסירה של מיכה ועשר דקות לסיום הצליח סוף סוף למצוא את הרשת. שוב מיכה, הפעם עם כדור גבוה שנעצר בחזה של הארגנטינאי והתגלגל לפינת השער כדי לקבוע את תוצאת המשחק. הצהובים מנצחים 2-5 בסיכום שני המשחקים וכבר מחר ידעו מי תהיה יריבתם בסיבוב הפלייאוף.