חברת ישראל קנדה הוקמה על ידי ברק רוזן ואסי טוכמאייר ועוסקת בייזום, ביצוע והשבחה של נכסי נדל"ן, תוך יצירת הזדמנויות השקעה מניבות עבור קהל רחב של משקיעים וחווית מגורים פורצת דרך בעבור עשרות אלפי לקוחות.
לאורך השנים איתרה החברה ופיתחה יוזמות נדל"ן במיקומים הנחשקים בישראל ובעולם, יצרה קונספט חלוצי לעירוב שימושים והקימה יצירות נדל"ן הנחשבות לאייקונים בולטים וידועים בנוף האורבני בישראל ובעולם. פורטפוליו הנכסים של ישראל קנדה מגוון ומורכב מפרויקטים יוקרתיים למגורים, נכסים מסחריים, מתחמי מלונאות ואלפי דונמים של שטחים מובחרים במיקומים ייחודיים על פני הגלובוס.


בית האופנה FILA נולד כחברה משפחתית ב־1911 בביאלה, עיירה בצפון-מערב איטליה. המותג נוסד במקור כחברת טקסטיל והלבשה תחתונה שייצרה ומכרה בעיקר עבור התושבים המקומיים. בשנות השבעים, עברה FILA להתמקד וביססה את מעמדה באופנה ספורטיבית, בדגש על השראות מעולמות הטניס ובקרב מובילי דעה רבים.

המותג FILA זוכה בשנים האחרונות להצלחה ופופולריות רבה בעולם, עם דגמים אייקוניים ופריטי וינטג' המשחזרים את סגנון הרטרו של שנות ה-90 ומדברים את שפת הרשתות החברתיות ואופנת הרחוב. המותג מתהדר בקהל מעריצים, הכולל גם כוכבות כמו ריהאנה וקנדל ג'נר. בשנה שעברה שיתף בית האופנה פעולה עם מותג-העל האיטלקי FENDI ומשתתף בשבוע האופנה של מילאנו.

ההישגים הללו הכתירו את FILA, שעד כה הצטייר כספורטיבי בלבד, כשחקן מרכזי בתחום האופנה.


חברת הייסנס הוקמה ע"י הממשל הסיני בשנת 1969 כמפעל רדיו קטן. עם השנים החברה גדלה לקונצרן עולמי עם כוח עבודה של מעל 75,000 איש ברחבי העולם. הייסנס מובילה בעולם בתחום המסכים השטוחים ומכשירי חשמל ביתיים. הייסנס מוכרת כאחת מ 10 החברות המובילות בשוק העולמי. הייסנס משווקת את מוצריה ליותר מ 130 מדינות בעולם. בשנת 2006 החלה הייסנס באסטרטגיית "מיתוג גלובלי" המבוססת על מתן מוצרי איכות ממדרגה ראשונה, מוצרים ב-VALUE FOR MONEY והשירות הטוב ביותר בתעשייה.

הייסנס הינה התאגיד הגדול ביותר בסין למוצרי חשמל. להייסנס 14 מרכזי ייצור ו-11 מרכזי מו"פ ברחבי העולם. בדירוג עולמי של חברות אלקטרוניקה, הייסנס מדורגת ה-4. ב-2013 הייסנס זוכה בפעם השלישית ברציפות בפרס ראסל. ב-2012 הייסנס הייתה החברה הסינית הראשונה שזכתה בפרס "איכות" באסיה ועוד פרסים רבים ומכובדים לאורך השנים.

"טכנולוגיה, איכות, יושרה, ואחריות" הם ארבעת הערכים המרכזיים של חברת הייסנס בכל העולם ובישראל בפרט. במהלך השנים הייסנס פיתחה מוצרים חסכוניים בחשמל שהם יותר ידידותיים לסביבה. הייסנס בישראל ממשיכה את קו האיכות והשירות של הייסנס העולמי. המותג הייסנס נכנס לישראל בשנת 2007 על ידי אקזיט אלקטרוניקס. לאתר של ח.י אלקטרוניקה, לחצו כאן


המותג ניוואה שומר על מעמד איתן קרוב למאה שנים כמותג מס' 1 באירופה בתחום טיפוח הפנים. הוא מוכר כמותג איכותי המסתמך על מחקרים מעמיקים ומעבדות מפותחות. כיום, המותג ניוואה הוא המותג הרחב ביותר ומאגד בתחומו מגוון רחב של סדרות בתחום טיפוח העור, טיפוח פנים, טיפוח שיער, תכשירי טיפוח לגבר, תכשירי רחצה וטיפוח גוף, מוצרי טיפוח לתינוקות ומוצרי הגנה מפני השמש ונזקי מזג אוויר. מוצרי ניוואה נמכרים בלמעלה מ- 150 מדינות ברחבי העולם. בישראל מיוצג המותג מזה 12 שנים ע"י חברת "אלפא קוסמטיקה" ומחזיק כ- 6.5 % משוק הקוסמטיקה והטואלטיקה בישראל.

חברת "אלפא קוסמטיקה" הינה חברה בבעלות פרטית שנוסדה ב- 1933 והינה אחת מחמש חברות הקוסמטיקה המובילות בארץ, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה מבית המותגים המובילים בעולם ביניהם : CHANEL, GIVENCHY, ELIZABETH ARDEN, JEANNE PIAUBERT, NIVEA, MAM, סאלי הנסן ועוד. אלפא קוסמטיקה משווקת ומפיצה בלעדית מספר רב של מותגים ייחודיים בשוק הישראלי. מפעל החברה ומרכז ההפצה ממוקם בכרמיאל ומשרדי המכירות השיווק וההדרכה בתל אביב, כיום מועסקים בחברה כ-550 עובדים. החברה בעלת רשת הפצה עצמאית, בין לקוחותיה נמנים רשתות השיווק הפארם, בתי מרקחת פרטיים וחנויות קוסמטיקה. מנכ"ל החברה הנו רונן שמיר.

 


פיצה פרגו החלה את דרכה לפני יותר מ-2 עשורים ומהר מאוד צברה מוניטין והצלחה רבה בזכות הפיצה המעולה שלה אשר יוצרה בתהליך מוקפד ביותר מבצק איכותי, רוטב עשיר (סוד פרטי מהמטבח האיטלקי) וגבינת 100% מוצרלה משובחת. בעקבות ההצלחה הרבה נפתחו עוד ועוד סניפים, עד שנהפכה לרשת פיצריות מובילה בשוק הישראלי. רשת פיצה פרגו חרטה על דגלה רמת איכות ושירות ללא פשרות. הרשת מנוהלת ברמת מיומנות גבוהה ביותר, עם הקפדה עד הפרטים הקטנים. בנוסף לפיצות הטעימות תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מטעמים ייחודיים ממגוון מטבחים מהעולם המותאמים לחך הישראלי.


קבוצת קופל גרופ נוסדה בשנת 1999 ומעניקה שירותים משלימים באמצעות כתבי שירות ומנויים ללקוחות במספר תחומים עיקריים. הקבוצה מעניקה שירות באמצעות שלושה מותגים: Start car הינו המותג המקורי והמסורתי לתחום שירותי הרכב. החברה מעניקה באמצעות 1364 סוכני ביטוח כתבי שירות ומנויים ללמעלה מ-250 אלף לקוחות אשר רוכשים מנויי שירותי דרך וגרירה, כיסוי לשבר שמשות, רכב חליפי, כיסוי לגניבת רדיו דיסק, החלפת גלגל ואספקת דלק באמצעות 220 נותני שירות וספקים 24 שעות ביממה בכל רחבי המדינה בתפעול הנשלט ע"י מוקד 24/7. Electro Kopell הינו המותג לכתבי שירות ומנויים בתחום תיקון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבתים ומשרדים. לקוחות רשאים לרכוש מנוי שנתי אשר מקנה ללקוח שקט נפשי ובעת קלקול של מכשיר חשמלי בבית או במשרד ניתן להזמין טכנאי שירות בתיאום מראש. עלות ידוע מראש של השתתפות בהוצאות קבועה של 150 ₪ וכל השאר החלקים והחלפים כלולים במנוי. מוצר הדגל במותג זה הינו מנוי "חדש תמורת ישן " המקנה ללקוח מוצר חדש אם התיקון לא צלח. Smart kopell הינו מנוי שנתי לתיקון מכשירי סמרטפונים בפריסת למעלה מ-120 מעבדות בכל רחבי הארץ, תיקון מכשיר תוך שעתיים בהשתתפות בהוצאות ידועה מראש.