פעם אחת בלבד בהיסטוריה נטלה הקבוצה חלק בטורניר גביע אירופה למחזיקות גביע. לא הרבה הזדמנויות היו למכבי להופיע במפעל מאז עונת 1992/93 בה נכנסו הישראליות למפעלים האירופים ועד לעונת 98/99 בה בוטל גביע המחזיקות. במהלך שנים אלו זכתה מכבי פעמיים בגביע המדינה, התנאי להשתתפות בגביע המחזיקות אלא שבעונה אחת זכתה הקבוצה בדאבל ולכן השתתפה במוקדמות ליגת האלופות.

ההופעה היחידה בגביע אירופה למחזיקות גביע הגיעה בעונת 1994/95 לאחר ניצחון 0-2 בגמר על הפועל ת"א וזכייה בגביע המדינה בעונה שלפני כן. הצהובים נכנסו למפעל ברגל ימין עם ניצחון כפול על קפלאוויק האיסלנדית. במשחק הראשון באיסלנד ניר קלינגר כבש את הראשון של מכבי אי פעם במפעל ולאחר שוויון זמני של האיסלנדים אבי נמני החזיר את היתרון שמונה דקות לסיום. בגומלין שנערך באצטדיון רמת גן זה כבר הלך יותר קל עם ניצחון 1-4 משערים של שני הברומרים, ניר קלינגר ואלי דריקס.

Cup Winners Cup

בסיבוב הבא קיבלה מכבי הזדמנות להתמודד מול יריבה אירופית בסדר גודל בו לא נתקלה, ורדר ברמן. במשחק הראשון הצהובים נראו מוכנים לאתגר ורק בזכות תצוגה מצוינת של שוער האורחים אוליבר ראק המשחק הסתיים ללא שערים. בגומלין בגרמניה שערים של שחקני נבחרת גרמניה לשעבר מרקו בודה ומריו באסלר הספיקו לניצחון 0-2 של ורדר ברמן וסיום הדרך של מכבי בגביע אירופה למחזיקות גביע.