עונת 1992/93

העונה הראשונה בה קבוצה ישראלית השתתפה אי פעם במפעלים האירופאים. שערים של אבי כהן הירושלמי ואבי נמני סייעו למכבי ת"א לנצח את קבוצת פ.צ ולטה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות 1-2 במשחק הראשון וניצחון 0-1 באצטדיון רמת גן (מאיר מליקה) העלה את התוצאה ל-1-3 בסיכום שני המשחקים. מול פ.צ ברוז הבלגית בסיבוב הבא זה כבר היה יותר קשה והצהובים הודחו לאחר 1-0 בבית ו 3-0 בחוץ.

עונת 1995/96

שני משחקים מול אלופת שוויץ, גראסהופרס עמדו בין מכבי ת"א להעפלה היסטורית לליגת האלופות. המשחק הראשון בשוויץ הסתיים בתיקו 1-1 (יבגני קשנצב) ונתן תקווה להתממשות החלום, אך במשחק האירופי הראשון שהצהובים אירחו באצטדיון בלומפילד הם הפסידו 1-0 והחמיצו את שלב הבתים.

Champions League Qualification

עונת 1996/97

עוד עונה בה שחקני מכבי ת"א יכלו לחוש פספוס על כך שלא העפילו לליגת האלופות. אלופת טורקיה פנרבחצ'ה ניצחה במשחק באצטדיון ר"ג 1-0 ולמרות שוויון 1-1 (אלי דריקס) דרמטי לאורך מרבית שלבי משחק הגומלין, הצהובים לא השכילו לכבוש את השער שיעניק להם את הכרטיס לשלב הבתים.

עונת 2003/04

לאחר הזכייה באליפות ראונה לאחר שבע שנים קיוותה מכבי ת"א לעונה אירופית מוצלחת יותר. החוויה האירופית הייתה קצרה מאוד והסתיימה באכזבה לאחר שמכבי ת"א הודחה כבר בסיבוב המוקדמות הראשון בו השתתפה, נגד ז'ילינה הסלובקית. הצהובים הפסידו במשחק הראשון 1-0 ולא הצליחו להפוך את התוצאה בגומלין שנערך בבודפשט בהונגריה עקב המצב הביטחוני בארץ וסיימו רק ב-1-1 (ג'ון פנסטיל).

עונת 2004/05

בשנה היחידה בה זכו שתי קבוצות ישראליות להשתתף במוקדמות ליגת האלופות ניצלה זאת מכבי ת"א שהגיעה לשם לאחר שסיימה שנייה בליגה. המרוץ לליגת האלופות החל עם מפגש מול ה.י.ק הלסינקי מפינלנד שהסתיים עם 0-0 בחוץ וניצחון 0-1 בבלומפילד משער של לירן כהן 3 דקות לפני שהקבוצות הלכו להארכה. התחנה הבאה הייתה בסלוניקי מול פאוק המקומית עליה גברה מכבי ת"א במשחק הראשון 1-2 משערים של ישמעאל אדו וארז מסיקה. בדיעבד התברר שהיוונים שיתפו שחקן שלא כחוק ומכבי ת"א זכתה לניצחון טכני בתוצאה 0-3. הצהובים לא השאירו מקום לספק, ניצחו 0-1 (לירן כהן) בגומלין והמשיכו לראשונה בתולדות המועדון לשלב הבתים של ליגת האלופות.

Champions League Qualification

עונת 2013/14

העונה האירופית החלה כבר באמצע יולי עם הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. במכבי דאגו לפתוח את המסע האירופי ברגל ימין עם ניצחון כפול על ג'יורי ההונגרית במוקדמות ליגת האלופות, 0-2 בחוץ ו 1-2 בבלומפילד. המשוכה הבאה הייתה סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ופ.צ באזל, היריבה הקשה ביותר שהצהובים יכלו לקבל בשלב זה. לאחר הפסד מינימלי של 1-0 במשחק הצהובים כבר היו בפיגור 3-0 לאחר חצי שעה של הגומלין בבלומפילד. שער עצמי של שאר ועוד אחד של זהבי הרימו את בלומפילד והפיחו תקווה מחודשת עוד לפני ההפסקה.

ראדי המשיך את המומנטום עם שער שוויון בתחילת המחצית השנייה אך הצהובים לא הצליחו למצוא את שני השערים החסרים והודחו עם 4-3 בסיכום שני המשחקים. התחנה הבאה אמורה הייתה להיות שלב הפלייאוף של האירופה ליג בו מכבי הוגרלה נגד פאוק סלוניקי. לאחר השעייתה של קבוצת מטאליסט חארקוב האוקראינית נוצר מצב בו מכבי דילגה על שלב הפלייאוף והרוויחה מעבר אוטומטי לשלב הבתים של האירופה ליג.8

עונת 2014/15

לאחר אליפות שנייה ברציפות מכבי החלה פרק אירופי נוסף במוקדמות ליגת האלופות עם מפגש שני בהיסטוריה מול סנטה קולומה. לצערם של הצהובים המצב הביטחוני בתקופת מבצע "צוק איתן" הביא לכך שמשחקי הבית התקיימו בקפריסין, במגרשה של אנורתוזיס פמגוסטה בלרנקה. את המשחק הראשון מול סנטה קולומה שיחקו הצהובים באנדורה וחזרו עם שער חוץ של ראדה פריצה שקבע 0-1 למכבי. בגומלין שערים של זהבי מהנקודה ובן חיים השלימו את העבודה והעניקו כרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי.

מאריבור חיכתה למכבי בסיבוב הבא והסלובנים היו אלה שהכריעו את המשחק הראשון לאחר שער דרמטי בשניות הסיום של דמיאן בוהאר. בגומלין שנערך שוב בלרנקה הצהובים הצליחו לחזור מפיגור ולהוביל 1-2 בפתיחת המחצית השנייה משערים של בן חיים ובן בסט. שער נוסף היה מעלה את מכבי על חשבון אלופת סלובניה אך שער מהיר של אג'ים אברהימי האורח קבע 2-2 ניפץ את תקוות הצהובים. מכבי הודחה ממוקדמות ליגת האלופות לאחר 3-2 בסיכום שני המשחקים והמשיכה לפלייאוף האירופה ליג.

בן חיים

עונת 2015/16

לאחר טראבל היסטורי הכולל זכייה שלישית רצופה בתואר האליפות, החלה מכבי את המסע במוקדמות ליגת האלופות. המשחק הראשון היה נגד היברניאנס המלטית במגרשה הביתי, הקבוצה הפסידה בתוצאה 2:1, נוסא איגבור כבש לזכות הצהובים. בגומלין הקבוצה הציגה יכולת משכנעת בניצחון 1:5 משערים של זהבי (צמד), בן חיים החלוץ, איגבור ושער עצמי של ג׳יורג׳יניו. הניצחון הקנה כרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי.

ויקטוריה פלזן חיכתה למכבי בסיבוב הבא כשהמפגש הראשון התקיים בבלומפילד. הצ׳כים הצליחו לנצח 2:1 כשיצחקי כבש את השער המצמק. במפגש הגומלין הקבוצה השלימה את העבודה כשניצחה בפלזן בתוצאה 2:0 מצמד שערים של ערן זהבי.

בשלב הפלייאוף של המוקדמות מכבי פגשה את באזל השוייצרית. במפגש הראשון שהתקיים בבאזל השיגה הקבוצה תיקו 2:2 מצד שערים של ערן זהבי שאת שער השיוויון כובש זהבי בדקה ה-96. בגומלין שהתקיים בבלומפילד הצהובים השלימו את העבודה כשסיימו בתוצאת תיקו 1:1 משער של זהבי, יחס שערי החוץ בשני המפגשים העניק למכבי את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השנייה בהיסטוריה.