כתב ויתור ושיחרור מאחריות

אני, הח"מ, מצהיר/ה, מסכים/מה ומאשר/ת כדלקמן:

  1. בכוונתי לבצע פעילות ספורטיבית במתחם האימונים המצוי בקרית שלום בת"א, לרבות פעילות מסוג משחקי כדורגל חובבניים או אירועים תחרותיים או ספורטיביים אחרים (להלן ובהתאמה: הפעילות" ו-"המתחם").
  2. הנני מצהיר/ה כי בידי ציוד המתאים לפעילות במתחם וכי מצב בריאותי וכושרי הגופני טובים ויציבים מכל בחינה, באופן המאפשר לי לקיים הפעילות, והנני מתחייב/ת שלא לבצע את הפעילות, אם יש לי בעיה רפואית כלשהי או אם תתעורר במהלך שהותי במתחם. כמו כן הנני מצהיר/ה כי לא אשתתף בפעילות כלשהי במתחם אם וככל שלא אהיה כשיר/ה לחלוטין לבצעה.
  3. ברור לי לחלוטין כי הפעילות, ובעיקר פעילות ספורטיבית, כרוכה במאמצים ובסיכונים ניכרים, והעלולה אף לגרום לכך שיגרם לי נזק, רכושי ו/או גופני. אני מודע/ת לסיכונים הקיימים בעצם ביצוע הפעילות, לי ולמשתתפים אחרים ואני מתחייב/ת לנקוט בכל אמצעי הזהירות בכדי למנוע נזק לי או לאדם אחר.
  4. בהיותי מודע/ת לכל הסיכונים הללו אני נוטל/ת על עצמי מרצון סיכונים אלה ובוחר/ת לבצע את הפעילות.
  5. ידוע לי כי כל זמן שאשתתף בפעילות במתחם עלי להיות מבוטח/ת בביטוח עצמי מתאים לסיכוני פעילותי כאמור, וכי עורך הביטוח יהיה מודע ויסכים לכתב ויתור זה.
  6. הריני משחרר/ת בזאת מכל אחריות את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ואת מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שותפות מוגבלת (להלן ויחד: "המועדון") ומי מהפועלים מטעמו (להלן ויחד: "אנשי המועדון") מכל אחריות ו/או חבות חוקית לנזק מסוג כלשהו שיגרם לי או לאדם אחר כאמור לעיל. ביחס לאמור לעיל הנני מוותר/ת, ויתור מלא, סופי ומוחלט, על כל טענה, זכות ותביעה מכל סוג שהוא כלפי אנשי המועדון, בגין כל נזק אשר יגרם לי ו/או אשר אגרום לצד ג' כתוצאה מפעילותי במתחם או בקשר אליה.
  7. לאור האמור לעיל הריני מקבל/ת על עצמי את האחריות המלאה לכל נזק אשר יגרם ואשר אגרום בקשר לפעילותי במתחם, ובהתאם לזאת אני לבדי אשא בתוצאות המלאות, הישירות והעקיפות לכל נזק, לגוף ו/או לרכוש, אשר יגרם לי ו/או לאדם אחר כתוצאה מהפעילות במתחם, לרבות בגין פעילות של משתתפים אחרים (ובכלל זה התנגשויות, דחיקות, עצירות, נפילות, קפיצות וכיו"ב) והנני מתחייב/ת לשפות את אנשי המועדון בגין כל חיוב בו יחויבו בקשר לכך עם דרישה ראשונה.
  8. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הנני מתחייב/ת לכבד ולנהוג לפי כל כללי ההתנהגות והבטיחות החלים במתחם.
  9. ידוע לי כי חתימתי על כתב זה הינו תנאי יסודי ועיקרי לכניסתי למתחם ולהסכמת המועדון כי אבצע הפעילות במתחם, כי אלמלא התחייבויותיי והצהרותיי דלעיל לא היה המועדון מאפשר לי לעשות שימוש במתחם, וכי קראתי את האמור בו בעיון, הבנתי תוכנו וחתמתי עליו מרצוני הטוב.