שאלות נפוצות – רכישת מנויים 2021/22

מהם מועדי חידוש ומכירת המנויים?

  • 20.06 – 09.07: חידוש מנויים לבעלי מנוי מעונת 2019/20
  • 16.07 – 21.07: מכירת מנויים לחברי FOREVER שאינם בעלי מנוי מ-19/20 תחל ב-16.07 בשעה 10:00 ותסתיים ב-20.07 בשעה 12:00 (לא היה לכם מנוי ב-2019/20 ורוצים להיות הראשונים שמצטרפים לטירוף בבלומפילד? לחצו כאן להצטרפות)
  • הודעה על פתיחת מכירת המנויים לקהל הרחב תפורסם בהמשך

כיצד ניתן לרכוש מנוי?

מומלץ: אזור רכישת מנוי באתר – הדרך הקלה ומהירה ביותר לביצוע חידוש ורכישת המנויים. יש לוודא ששם המשתמש והסיסמא באתר 'לאן' ידועים מראש. במידה ושם המשתמש ווהסיסמא אינם ידועים יש לפנות בהודעת וואטסאפ למספר 0503002526 בתוספת מספר המנוי ומספר ת.ז. 

מוקד טלפוני של 'לאן' 8778* –  שימו לב! ישנו צפי לעומס כבד במוקד הטלפוני וזמני ההמתנה עלולים להיות ארוכים מהרגיל.

מוקד פרונטלי באיצטדיון בלומפילד (קופות שערים 10-11).

שעות הפעילות של המוקד הטלפוני והפרונטלי:

א-ה: 09:00-17:30
יום ו: 09:00-13:00

*רכישת המנוי באמצעות האינטרנט או הטלפון כרוכה בתוספת של 5 ש"ח עבור החידוש/רכישה.

אילו פרטים עליי להציג בעת רכישת המנוי?

  • מספר מנוי מעונת 2019/20 (למחדשים בלבד)
  • תעודת זהות
  • פרטים אישיים מלאים: כתובת, דוא"ל, תאריך לידה, טלפון נייד

מה זה Forever+\ Forever?

זו השנה השלישית ברציפות בה מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מפעיל מועדון אוהדים אקסלוסיבי. 

ל-FOREVER שתי רמות בעלות שונה המעניקות הטבות בהתאמה – FOREVER ו-FOREVER+. לרשימת ההטבות המלאה לחצו כאן

לא היה לי מנוי בעונת 19/20, מתי וכיצד אוכל לרכוש מנוי?

במידה ולא היה ברשותך מנוי לעונת 19/20, לא תוכל לרכוש מנוי בתקופת החידוש. מכירת המנויים למנויים חדשים תחל ב-14.7 לחברי FOREVER בלבד, שגם יהנו מהנחה של 5%. להצטרפות ל-FOREVER לחצו כאן

הודעה על פתיחת מכירת המנויים לקהל הרחב תפורסם בהמשך

האם אוכל לשמור על מקומי גם במשחקי הבית שלא במסגרת המנוי (אירופה, גביע המדינה, גביע הטוטו)?

המנוי לעונת 2021/22 מקנה כניסה אך ורק למשחקיה הביתיים של מכבי תל אביב במסגרת הליגה. במשחקים במסגרות אחרות ייעשו מירב המאמצים לאפשר רכישת כרטיס למקום המצוין במנוי, במסגרת המגבלות.

אני מחדש מנוי ומעוניין להחליף את מקומי באיצטדיון. מה עליי לעשות? 

במקרה כזה עלייך לחדש את המנוי ולאחר מכן למלא את הטופס המצורף (למילוי הטופס לחצו כאן) בצורה מפורטת ולפרט בקוביית הבקשה את הפנייה.

הטיפול בפניות יחל ב-11.07 ויתבצע על פי סדר הרשמה כאשר חברי Forever יזכו לקדימות בטיפול. המועדון יעשה את מיטב המאמצים להיענות לכל הבקשות בהתאם למצב הקיים, עם זאת, ההרשמה אינה מהווה הבטחה לשינוי מקום באיצטדיון. מכבי תל אביב שומרת לעצמה את הזכות לא להיענות לכל בקשה מכל סיבה שהמועדון רואה לנכון.

בעלי מנויים שלא יחדשו את המנוי עד יום שישי 09/07 בשעה 13:00 לא יוכלו לשנות מיקום באצטדיון ויאבדו את זכותם למנוי לעונת 2021/22.

בחרתי בזיכוי למנוי במסגרת תוכנית הזיכויים של עונת 2019/20, כיצד אוכל לממש זאת בעת רכישת המנוי?

כל מי שבחר באופציה של זיכוי למנוי קיבל מסרון (SMS) עם קופון, אותו יש להזין במהלך התשלום (ברכישה בטלפון יש להקריא לנציג את מספר הקופון). לאחר הקלדת הקופון סכום הזיכוי ינוכה ממחיר המנוי. 

האם הניקוד שצברתי כחלק משיטת הניקוד יישמר?

כן. שיטת הניקוד ממשיכה גם בעונה הקרובה. אנו מזכירים כי הניקוד נשמר לתקופה של 3 שנים מרגע שנצבר. 

לדוגמא: אם צברת 3 נקודות בתאריך 21.02.9 אזי ב-21.02.22 תוקפן של הנקודות יפוג ו-3 הנקודות יעלמו מהמאזן. להסבר נוסף על שיטת הניקוד לחצו כאן.

שימו לב שחברי Forever + מקבלים ניקוד כפול. להטבות נוספות של חברי +FOREVER לחצו כאן                     

להזכירכם: בעל מנוי צובר ניקוד מלא, מי שאינו בעל מנוי צובר את מחצית הניקוד. לדוגמא: אם אוהד שאינו מנוי רכש כרטיס למשחק השווה 3 נקודות ויש לו חברות מסוג FOREVER הוא יצבור את 1.5 נקודות. במידה ואותו אוהד חבר ב-FOREVER+ הוא יצבור את מלוא 3 הנקודות (2X1.5). אם האוהד מנוי וחבר ברמת ה-FOREVER+ הוא יזכה ב-6 נקודות.

 האם אוכל לבטל את המנוי?

כן. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (תשע"א 2010), דמי הביטול הינם בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם.

איבדתי את כרטיס המנוי שלי, איך אני מקבל חדש?
המועדון יוציא הודעה מסודרת בעניין זה לקראת פתיחת משחקי הליגה.