אחת העונות המוצלחות בתולדות קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב הסתיימה הערב (רביעי) בצורה המרשימה ביותר שניתן להעלות על הדעת – זכייה בדאבל לעונת המשחקים 1976/77! 

דאבל צהוב! סיקור נרחב באתר המרשתת וביישומון הרשמיים

 

מוקדם יותר היום שער של החלוץ בני טבק העניק למכבים 0:1 על קבוצת בית"ר תל אביב בגמר גביע המדינה, שנערך באיצטדיון הלאומי ברמת גן. גביע המדינה ה-15 של הצהובים מצטרף אל האליפות ה-14 שהושגה כזכור בשבוע שעבר. בכך השלימו חניכיו של המאמן יענקל'ה גרונדמן זכייה בתואר הכפול בפעם ה-5 בתולדות המועדון, בעונה עליה ידובר עוד שנים רבות ובוודאי גם תקבל מקום של כבוד בהיסטוריה של מכבי. 

בחודשים האחרונים חזינו במהפך בזירה הפוליטית, זכייה היסטורית של האחות מהכדורסל בגביע אירופה והאזנו לאלבום הבכורה של הזמר הצעיר והמבטיח זוהר ארגוב. אלא שעבור כל אוהד צהוב, השנה החולפת תיזכר בעיקר בזכות 11 המופלאים שהתרוצצו על כר הדשא בבלומפילד. 

שילוב מנצח של ותיקים וצעירים שהטביע את חותמו על הליגה הלאומית למן המהפך במחזור הפתיחה באיצטדיון קריית אליעזר בחיפה (2:4) ועד ההכתרה עם ניצחון 1:2 בגבעת נפוליאון בעכו. בדרך סיפקו הכוכבים הצהובים שלל רגעי אושר וגאווה לאוהדיהם עם הופעות יוצאות מן הכלל טובות. 

את סיפורה המלא של מכבי מודל 1976/77, לבטח אחת מהקבוצות הגדולות אי פעם שהעמיד המועדון, תוכלו לגלות ממש כעת בסיקור הנרחב שמחכה לכם באתר לרגל הזכייה בכתר הכפול. קדימה מכבי!