לאחר הזכייה המשכנעת בליגה הלאומית, יענקל'ה גרונדמן והבחורים בצהוב-כחול כבר שועטים לעבר המטרה הבאה – שלב הבתים במפעל האירופי 'אינטרטוטו'.

דאבל צהוב! סיקור נרחב באתר המרשתת וביישומון הרשמיים

מכבי גאה לייצג פעם נוספת את מדינת ישראל במפעלים הבינלאומיים ולאחר ההופעה המכובדת של אילנית בתחרות הזמר האירופית (מקום 11 עם השיר – 'אהבה היא שיר לשניים') שהתקיימה בחודש שעבר, בני טבק ינסה גם הוא לכבוש את אירופה. 

מכבי תחל את המפעל ישירות בשלב הבתים, אליו גם העפילה הנציגה הארץ ישראלית הנוספת – מכבי יפו.

מפעל ה-'אינטרטוטו' זוכה לתהילה רבה באירופה ומכבי תוכל לפגוש בקיץ הקרוב כמה ממועדוני הכדורגל המפוארים בעולם, אשר נמצאים רובם בקבוצת הדירוג הראשונה לקראת ההגרלה.

מקווים להגרלה נוחה ()

מה מצפה לצהובים? 

בין היתר תוכל מכבי לפגוש את פליקס מגאת' כוכבה של המבורג הגרמנית, שוער העתיד של הכדורגל השוודי תומאס ראבלי, אשר יעמוד בין קורות שערה של קבוצת אוסטר או החלוץ האימתני של ק.ב קופנהגן – פין לאודרופ, הידוע בגנים משובחים.

כבר כעת ברור שאנשי המועדון יקוו להימנע ממפגש נגד יריבות משוויצריה. השם המסוכן ביותר הוא גראסהופרס ציריך, במדיה מופיע גינטר נצר האגדי, שעד לאחרונה השתייך לסגל נבחרת מערב גרמניה. 

שמות נוספים אשר ינסו לאתגר את המכבים יהיו האימפריות ההולנדיות פ.צ אמסטרדם או הנציגה הנוספת טוונטה, שמתגאה בכוכב הבינלאומי פיט וילדסחוט.

המשחק הראשון במפעל ייערך כבר ב-25.6 ונראה שלכולנו מצפה קיץ חם בעל ניחוח אירופי באיצטדיון בלומפילד ביפו.