מכבי תל אביב 'שחר' חגגה אליפות שנייה ברציפות באירוע סיום העונה שנערך במתחם מחלקת הנוער של המועדון.

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שימשה מאז ומתמיד כמקור לגאווה למועדון וכך היה גם בעונת 2011/12 שאת סיומה ציינו שחקני ואנשי הקבוצה היום בערב. באירוע החגיגי שנערך במתחם מחלקת הנוער בקרית שלום נכחו השחקנים וכל אנשי הקבוצה, מצוות האימון דרך מנהל הקבוצה, המעסה ונהג האוטובוס של השחקנים, כולם באו לסכם את העונה שנגמרה בחיוך. רחב מאוד היה חיוך זה לאחר זכייה שנייה ברציפות באליפות ליגת העל לנוער שהושגה בצורה מעוררת כבוד.

מעבר לשחקנים והצוות המקצועי נכחו באירוע אנשים בעלי חשיבות למועדון בכלל ולמחלקת הנוער ולקבוצה בפרט. משפחת בריקמן שעל שמו של בנם, שחר ז"ל קרויה קבוצת הנוער, מכבי 'שחר' תל אביב, אנשי מחלקת הנוער הותיקים והמסורים ברוך עזרתי ויהודה ליבני הגיעו לכבד את הטקס החגיגי כמדי שנה. מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן, היה מופקד על מצגת סיכום העונה שסיפרה בקצרה את מסעה של מכבי 'שחר' תל אביב עד לרגע בו הונפה הצלחת ונפתחו השמפניות וקיבל חיזוק נוסף מקליפ אותו ערכו אנשי הקבוצה.

אגב צלחת האליפות, לאחר הנאומים מצד אנשי הצוות המקצועי של קבוצת הנוער קיבל כל אחד מהשחקנים צלחת אליפות פרטית משלו. רגעים ששווה לזכור מעונה זו לא חסרו לחניכים של עמיר תורג'מן שבנוסף לצלחת האליפות האישית קיבלו גם כמה תמונות שיזכירו להם רגעים בולטים מהעונה המצוינת שלהם. המסורת השנתית של אירוע קבוצת הנוער הייתה שמחה במיוחד בתום עונת אליפות והאווירה הטובה הורגשה לאורך כל הערב בקרב שחקני ואנשי הקבוצה.

האליפות של מכבי 'שחר' תל אביב הייתה שמחה במיוחד בעיקר עקב כך שהושגה במידה מסוימת כנגד הסיכויים לאור השינויים הגדולים בסגל הקבוצה שזכתה בדאבל מרשים בעונה הקודמת. הסטנדרטים הגבוהים אותם הציבו שחקני מכבי 'שחר' תל אביב בעונת 2010/11 שחלק לא קטן מהם לבש את מדי הקבוצה הבוגרת בעונה זו לא הבהילו את סגל קבוצת הנוער בעונה זו. הגביע אמנם חמק מהצהובים ושחזור הדאבל נמנע אך עליונות ברורה למדי על יריבותיה בליגה לנוער וסיום העונה בפער של תשע נקודות מהשנייה בטבלה, מכבי חיפה הם בהחלט סיבה למסיבה.