שרן ייני ועומר ורד הגיעו בשעות הבוקר לכיתה ו'3 שזכתה בתחרות "הכיתה הספורטיבית" של פרוייקט "זוזו".

מועדון מכבי תל אביב נרתם להגברת המודעות לנושא השמנת היתר בקרב ילדים והבוקר הגיעו שרן ייני ועומר ורד לביקור בכיתה ו'3, בבית ספר "כצנלסון" גבעתיים. הכיתה של המחנך שיקו שטיינר זכתה בתחרות "הכיתה ספורטיבית" שנערכה בעמוד הפייסבוק של המועדון. במסגרת התחרות התבקשו ילדי הכיתה להצטלם במגרש הספורט של בית הספר כשהם מצוידים בציוד עידוד או לחלופין בזמן פעילות ספורטיבית במגרש. הכיתות המשתתפות בטורניר העלו את התמונות לדף הפייסבוק של הקבוצה וניסו להשיג כמה שיותר הצבעות "Like".

הבוקר הגיעו שחקני מכבי תל אביב לכיתה הזוכה במהלך יום הלימודים והופתעו לראות את מרבית התלמידים, בנים ובנות כאחד, לבושים בחולצות צהובות ומעוטרים בצעיפים, כדורים וכובעים. שרן ייני ועומר ורד, סטודנטים בעצמם, שוחחו עם התלמידים בנושאים של שמירה על אורח חיים ספורטיביים ותזונה נכונה. בין היתר השחקנים סיפרו על החשיבות הרבה של השילוב בין אימונים במינון נכון, תזונה נכונה ומנוחה, ואף שיתפו את התלמידים בדרכים שלהם להתכונן פיזית ומנטאלית במהלך יום של משחק.

אחרי שהתלמידים סיימו לשאול את כל אשר על ליבם, ניגשו השחקנים לכל אחד מהילדים והגישו לן צעיף של מכבי תל אביב. בנוסף, כל אחד מהתלמידים הוזמן באופן אישי למשחק הבית של הקבוצה ביום שבת הקרובה נגד האלופה מקרית שמונה. השחקנים נשארו בכיתה שעה ארוכה, הצטלמו עם כל אחד מהילדים וחילקו חתימות לילדים, למורים ואפילו למנהלת בית הספר.