מחלקת הנוער ממשיכה להצדיק את מעמדה כטובה בארץ עם מספר התארים הגדול ביותר מבין כל מחלקות הנוער. מעבר לשנתון הבכיר ביותר של קבוצת הנוער יש מבחר של אלופות ומחזיקות גביע מנערים א' ועד שנתוני הטרום. תחילה, קבוצת נערים א' שהעלתה את הסטנדרטים מהעונה הקודמת ורשמה לזכותה אליפות שנייה ברציפות שהושלמה לדאבל עם זכייה בגביע המדינה. בשני המפעלים, הצהובים לא השאירו מקום לספק מי הקבוצה הטובה ביותר כאשר את הליגה סיימו בפער של 12 נקודות מהמקום השני ובגביע, למעט חצי הגמר, סידרו לעצמם דרך חלקה למדי עד לרגע ההנפה.

שחקני נערים ב' של מכבי ת"א נהנו אף הם מאליפות שנייה ברציפות לאחר שחוו מאבק צמוד ברוב שלבי העונה עם היריבה העירונית, הפועל ת"א. כאשר הפער עמד על חמש נקודות לטובת הצהובים נפגשו שתי הקבוצות בקרית שלום. עמוק בתוך תוספת הזמן הובילו שחקני הפועל ת"א ונראו בדרך הבטוחה לצמצום הפער לשתי נקודות בלבד, אך אז כבש עדן הרשקוביץ וחילק את הנקודות. השער הדרמטי הזה לא הבטיח כמובן את האליפות, אך לאור לוח המשחקים הנוח יחסית של הצהובים לאחר מכן היה ברור כי זהו רגע משמעותי ביותר שהשאיר את גורלם של נערי ב' חזק ברגליהם. ניצחון 1-3 על מ.ס אשדוד קבע זאת כעובדה והכתיר את הקבוצה המוכשרת של זיו אריה לאלופת ליגת נערים ב' מרכז.

דאבל נוסף במחלקת הנוער נרשם לזכותה של קבוצת ילדים א' דרום ששלטה ביד רמה ברוב שלבי העונה ובגביע אמרה תודה גם לאלילת המזל. הילדים הצהובים החזיקו במקום הראשון בליגת ילדים א' מרכז במשך מחזורים רבים, בעיקר בחצי השני של העונה ולא אפשרו לקבוצות אחרות לסכן את מעמדם. את העונה סיימו ילדי א' דרום של מכבי ת"א עם 20 ניצחונות, 3 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו השווים 63 נקודות, שמונה יותר מהקבוצה הקרובה ביותר אליהם, בני יהודה. אותה בני יהודה היא הקבוצה שהמתינה למכבי ת"א בגמר גביע המדינה לילדים א' במשחק מותח עבור הילדים הצעירים שהרגישו מהו לחץ של דו קרב מהנקודה הלבנה. ילדי א' דרום הצהובים הצליחו לעמוד בלחץ, ניצחו 4-5 ורצו לחגוג תואר ראשון מבין שניים.

ילדים ג' דרום הם הבאים בתור ברשימת זוכי הדאבל של מחלקת הנוער הצהובה אך גם להם זה לא הלך בקלות. כל העונה בליגת ילדים ג' מרכז התנקזה לרגע אחד, המחזור האחרון בו נפגשו שתי המובילות, מכבי ת"א 'עוז' והפועל ראשון לציון. הצהובים יצאו מנצחים מההתמודדות וחגגו דאבל לאחר שכחודש לפני כן זכו גם בגביע המדינה.

<span style="&quot;font-size:" 14px;"="">אחרונים חביבים הם ילדי טרום ב' דרום של מכבי ת"א שרשמו לזכותם את הדאבל הרביעי של מחלקת הנוער. בגביע המדינה לילדי טרום ב' זכו הילדים הצהובים לאחר ניצחון 2-7 בגמר על מכבי נתניה ואת האליפות לקחו במחזור המסיים של העונה בצורה פיקנטית למדי. שתי המובילות, קבוצות מכבי ת"א טרום ב' דרום וצפון, להן היה אותו מספר נקודות נפגשו בכדי להכריע איזו קבוצה צהובה-כחולה תחגוג אליפות. את הדרבי הפנימי המעניין הזה צלחו דווקא ילדי טרום ב' דרום, להם רק ניצחון הספיק ועשו זאת והשלימו כאמור זכייה בדאבל.