מכבי ת"א 'שחר' נחלה הפסד בכורה העונה דווקא בדרבי עם 2-0 ביתי להפועל ת"א

לאחר איבוד נקודות ראשוןבשבוע שעבר בבאר שבע חזרו חניכיו של עמיר תורג'מן לקרית שלום בניסיון לשמור על מאזן ביתי מושלם בדרבי המסקרן נגד הפועל ת"א. לפני המשחק נערך טקס בו העונקה חולצה ממוסגרת לספונסר מחלקת הנוער, מיקיל קופל, הבעלים של 'סטארט שירותי רכב'. למרות ששתי הקבוצות הגיעו למשחק כאשר הן רחוקות אחת מהשניייה בטבלה התוצאה הסופית הוכיחה שבמשחק דרבי אין משמעות למיקום. הפועל ת"א הגיעה למשחק מהמקום ה-12 והנחילה הפסד ראשון העונה למכבי ת"א, 2-0 עם שער בכל מחצית של עמית אמזלג.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה של כדורגל ולמרות שהצהובים החזיקו רוב הזמן בכדור דווקא האורחים הצליחו לעקוץ ראשונים. בדקה ה-34 נפסק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות הפועל ת"א ועמית אמזלג בעט חזק לפינה והעלה את קבוצתו ליתרון.שחקני מכבי ת"א 'שחר' העלו את הקצב אחרי השער והחלו להתקרב לשער האורחים. תחילה עמית פרחי נבלם על ידי שוער הפועל ת"א וחמש דקות להפסקה כדור שטוח ומסוכן של גיא כהן נהדף בקצות האצבעות של השוער. מחצית חלשה למדי הסתיימה ביתרון 0-1 של הפועל ת"א.

במחצית השנייה זו הייתה תנועה בכיוון אחד, שערו של איציק מזרחי מהפועל ת"א. הצהובים התקשו לפרוץ את ההגנה הצפופה של האורחים ורק באמצע המחצית גיא כהן הצליח להתקרב כאשר החמיץ מקרוב הזדמנות טובה. עמיר תורג'מן הכניס את כל הכלים ההתקפיים שהיו ברשותו אך ללא הועיל. דניאל גרץ היה הבא בתור לקראת הסיום לסכן את השער עם בעיטה מתוך הרחבה שחמקה החוצה. הלחץ הצהוב המשיך להיות עקר ובתוספת הזמן האורחים כבשו את השני במתפרצת. עמית אמזלג חתם את התוצאה הסופית עם השני שלו, 2-0 להפועל ת"א.

הפסד ראשון העונה למכבי 'שחר' ת"א לאחר שלושה ניצחונות ותיקו. בשבת הבאה לא יתקיים מחזור בליגת העל לנוער ובעוד שבועיים יצאו שחקני מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ נגד עירוני רמת השרון.

מכבי ת"א 'שחר': גל טובלי, איתם שמאי (רותם בוסקילה 80), דניאל לוי (שרון זיסו 60), שחר פיבן, דין אקפי, דודי אביב (דור פרץ 49), דניאל גרץ, גיא כהן,  אסף מדר (אלמוג אוחיון 73), עמית פרחי (שגיב יחזקאל 46), דור ג'אן.