מאמן מכבי ת"א יודע כי בכל הקשור למוטיבציה, שחקניו יגיעו מוכנים לדרבי ביום ראשון: "יכול להתרכז יותר בטקטיקה"

מכבי ת"א קיימה את מסיבת העיתונאים הרגילה לפני משחק עם איתן טיבי ואוסקר גארסיה לפני משחק הדרבי המסקרן נגד הפועל ת"א. כרטיסים לאוהדי מכבי ת"א אזלו ויציע 10-11 יהיה צבוע בצהוב כחול וערוך למשחק שתמיד מבטיח הרבה ובדרך כלל גם מקיים.

http://www.youtube.com/watch?v=1vekpOvVl3E&feature=youtu.be

למרות שהצהובים מגיעים לדרבי בתקופה טובה ועם שש נקודות יתרון בטבלה על יריבתם, אוסקר בטוח כי במשחק כזה אין פייבוריטים:  "למרות המצב בטבלה כרגע, הסטטיסטיקה מ-14 המשחקים האחרונים אומרת שניצחנו רק אחד אז קשה להגיד שאנחנו פייבוריטים. זה משחק שונה לנו ולהם והכל יכול לקרות. לפני המשחק נגד באר שבע כולם אמרו שאנחנו בתקופה טובה והפסדנו אז זה לא חשוב איך אתה מגיע למשחק פשוט צריך להגיע עם ביטחון ולהתרכז במשחק. אנחנו לא יכולים לחשוב על כמה נקודות יש לנו כרגע אלא רק על מה שיקרה על כר הדשא".

אוסקר חווה כשחקן לא מעט משחקי דרבי חמים במדי ברצלונה ומבין את האווירה מסביב למשחק: " אני אוהב את המשחק הזה, כשהייתי שחקן בברצלונה הדבר הראשון שעשיתי בתחילת העונה היה לראות מתי משחקים נגד ריאל או אספניול. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב לאוהדים וננסה לעשות את המיטב. כעת כמאמן בשבילי זה שבוע קל, אני לא צריך לעשות מוטיבציה לשחקנים ויכול להתרכז יותר בטקטיקה ופחות בצד המנטלי. אני יודע שהשחקנים יבואו עם 100 אחוז מוטיבציה".

בלם הקבוצה איתן טיבי העומד בפני הדרבי הראשון שלו ביקש להבהיר כי התוצאה היא הדבר החשוב במשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק כמו כל משחק אחר. אמנם מרגישים שיש התלהבות אחרת מסביב אך מתרכזים לגמרי במשחק ומקווים לצאת עם ניצחון".

כמו מאמנו גם טיבי לא מייחס משמעות לפער בטבלה: "אנחנו חושבים קודם כל לשחק טוב ולא על הפער בטבלה. מעבר לזה אני גם לא חושב שאנחנו פייבוריטים, כל משחק קשה ולבטח הדרבי אך נצטרך לעשות הכל וכמו כל משחק אחר נרצה לנצח גם כאן". טיבי יודע כי לא מצפה לו עבודה קלה על המגרש ביום ראשון: "יש להם התקפה מצוינת ואנחנו צריכים לבוא מרוכזים כמו תמיד ואולי קצת יותר מזה ולשחק את המשחק שלנו".