במסגרת פעילויות "כל משחק הוא חוויה" יהנו האוהדים מ-16 שולחנות כדורגל שיחכו להם בשבת מחוץ לשערי בלומפילד. גורי ולוגסי כבר ניסו

כל חובב כדורגל באשר הוא בוודאי זוכר את עצמו משחק בכדורגל שולחן, אם בילדות ואם בשלב מאוחר יותר. בהמשך לשיפור חווית המשחק מחוץ לאצטדיון במהלך עונה זו, האוהדים הצהובים אשר יגיעו בשבת לבלומפילד יוכלו לשחק אחד נגד השני בשולחנות כדורגל. במשחק הבית נגד מ.ס אשדוד מוקדם יותר העונה נהנו האוהדים מפעילות בעיטות ובמשחק הקרוב נגד בני יהודה הם ינסו את כוחם שוב בבעיטות, אך הפעם באמצעות השולחן. האוהדים הצהובים שיגיעו לבלומפילד ינסו את מזלם באחד מ-16 השולחנות שיוכנו מראש עבורם ויחולקו שווה בשווה בין ארבע עמדות שיחכו מחוץ לשערים 7,8,10-11 ו-2.

האוהדים יוכלו ליהנות מכדורגל השולחן כחימום לפני המשחק ולחזור אליהם לאחר המשחק, בתקווה לאחר שקיבלו השראה מהופעת קבוצתם האהובה על כר הדשא. סטיב גורי ומושיקו לוגסי כבר ניסו את אחד השולחנות לפני אימון הבוקר של הקבוצה והמנצח סיים עם חיוך. המנצח מבין האוהדים הצהובים בשבת יחזור הביתה עם חיוך וגם עם מוצר מהחנות כאשר גם המפסיד לא יצא בידיים ריקות ויוכל לממש 10 אחוז הנחה בחנות המוצרים הרשמית. בנוסף, יחכה לאוהדים ביום המשחק נגד בני יהודה מבצע 1+1 על חולצות אוהדים בחנות הרשמית באצטדיון.

לסידורי הישיבה ומכירת כרטיסים למשחק לחץ כאן