מכבי תל אביב תפגוש מחר באצטדיון המושבה (17:15) את הפועל רמת גן למשחק במסגרת המחזור השמיני בליגה. המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, פונה לאוהדי הקבוצה במסגרת התוכניה שתחולק בשערי הכניסה לאצטדיון: "עבר עלינו חודש רצוף בהפסקות חוזרות בין משחקים גם בעקבות החגים וגם בגלל פגרת הנבחרת. לא פחות משמונה שחקנים זכו לזימונים בינ"ל למדי נבחרות ישראל (בוגרת וצעירה) ונבחרת ניגריה, עובדה שגרמה לכולנו גאווה גדולה במועדון. אנחנו מעוניינים, למרות הכל, לשמור על רעננות לקראת לוח משחקים עמוס וצפוף שמחכה לנו בחודשים הקרובים תוך ניסיון להאריך את רצף ההצלחות שלנו".

"מעבר לפינה מחכים לנו כמה משחקים מעניינים, הן בליגה והן בגביע הטוטו. הדבר החשוב ביותר הוא תמיד להתמקד במשחק הקרוב ולא לנסות להביט יותר מידי. פשוט לפסוע צעד צעד". "דבר אחד אותו ניתן לומר הוא כמה אנו מרוצים מהעידוד שאנו מקבלים מהקהל גם בבית וגם בחוץ. הקבוצה מרגישה את התמיכה במהלך המשחקים, עובדה שבאמת עוזרת לשחקנים להמשיך ולהילחם עד לסיום. ביחד, אנחנו חייבים להמשיך ולדחוף קדימה. היום, כמו תמיד נישאר ממוקדים במטרה זו".

מלבד דבריו של קרויף, התוכניה תכיל את השובר השני במבצע בו יוגרל מנוי לעונת המשחקים הבאה בין האוהדים שיאספו את כלל השוברים המופיעים בתוכניות עונת 12/13 בחלק ממשחקי הבית של הקבוצה.