כל קבוצות הנערים רשמו ניצחונות בשבת, נערים ב' ניצחו מחזור רביעי ברציפות

מלבד ניצחונותיהן של קבוצת הנוער ושל נערים א' גם שאר קבוצות הנערים הוסיפו לעצמן עוד שלוש נקודות בשבת מוצלחת למחלקת הנוער. נערים ב' של מכבי ת"א אירחו בקרית שלום את עירוני קרית גת, גברו עליהם 1-6 ורשמו ניצחון רביעי רצוף. הדר לוי (10 שערי ליגה) וחי טום זגורי כבשו צמד כל אחד, עוז לוי וראני חמזה הוסיפו. הניצחון החמישי של מכבי ת"א 'אלי פוקס' העונה העלה את הצהובים למקום הרביעי בטבלה והשאיר אותם ללא הפסד בית לאחר עשרה מחזורים. במחזור הבא יתארחו חניכיו של אליעזר בן אהרון אצל מ.ס באר שבע וינסו להמשיך את הכושר הטוב שלהם.

שתי קבוצות נערים ג' של המועדון חתמו שבת מוצלחת לקבוצות המועדון מהבוגרים עד לנערים עם ניצחונות משלהן. נערי ג' רשמו את ניצחונם הרביעי העונה, 0-1 בדרבי על השנייה בטבלה, הפועל תל אביב וצימקו את הפער מהצמרת. רוי רונן כבש את שער הניצחון במחצית השנייה. נערי ג'2 של מכבי ת"א רשמו את ניצחונם השלישי העונה עם 0-2 ביתי על הפועל ירושלים, המדורגת אחרונה בטבלת ליגת נערים ב' ארצית דרום.

גם בליגות הילדים נרשמו ניצחונות לקבוצות מכבי ת"א. שחקני ילדים א' צפון רשמו ניצחון רביעי מחמישה משחקים עם 0-2 בחוץ על מכבי שוהם במשחק שנערך ביום שישי. הילדים הצהובים נשארו צמודים בראש הטבלה להפועל ת"א שגם לה 12 נקודות מחמישה מחזורים. ילדים א' דרום רשמו גם הם ניצחון חוץ, 1-4 על עירוני מודיעין.

בליגת ילדים ב' מרכז נערך דרבי נוסף בשבת המשחקים הזו בין קבוצות מכבי והפועל ת"א. ילדים ב' צפון של מכבי ת"א גברו 0-4 על הפועל ת"א ושמרו על המקום הראשון בטבלה. ילדים ב' דרום את ההפסד היחיד של קבוצת ממכבי ת"א בשבת עם 2-1 ביתי למ.ס אשדוד.