מאמן מכבי ת"א מבהיר כי הצהובים מנסים להשיג תוצאות טובות גם במשחקי החוץ: "לפעמים פשוט קל יותר לנצח בבית"

הניצחון 0-5 על הפועל באר שבע ביום שני העלה חיוכים על פניהם של שחקני מכבי ת"א, אחד מהם ברק לוי שעצר כדור עונשין מ-11 מטר. היום הגיע השוער הצעיר ביחד עם מאמן הצהובים, אוסקר גארסיה למסיבת העיתונאים השבועית לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מ.ס אשדוד. "זה נגמר כשהשופט שרק לסיום" אמר אוסקר על המשחק נגד הפועל ב"ש, עם העיניים לעבר המשחק באשדוד. המאמן והשוער הגיעו למסיבת העיתונאים לפני אימון הערב של הצהובים בו לא נטלו חלק שלושה שחקנים, גונזאלו גארסיה, עומר ורד וגאל מרגוליס. גארסיה ערך אימון ריצה קל בלבד ומרגוליס טופל ע"י הצוות הרפואי של המועדון.

http://www.youtube.com/watch?v=Iy9-topB1Zk&feature=youtu.be

"אם אנחנו עדיין חושבים על המשחק הקודם, אנו הולכים בכיוון הלא הנכון", אמר המאמן. "זו הייתה תוצאה טובה אבל המשחק נגמר ברגע שהשופט שרק לסיום. למחרת אנחנו כבר צריכים לחשוב על המשחק הבא נגד מ.ס אשדוד". אוסקר התייחס גם להכנה למשחק החוץ באשדוד לעומת משחקי הבית: "אנחנו לא מתכוננים שונה למשחקים בבית או בחוץ. זו אותה הכנה כל הזמן אך לפעמים יותר קל לנצח בבית מאשר בחוץ".

שוער הקבוצה, ברק לוי שקיבל הזדמנות לפתוח בשער הצהובים בשבועיים האחרונים התייחס לכך: "אני מרוצה בכל הזמן שאני עובד תחת המאמנים והצוות המקצועי שיש כאן. אנחנו בכושר טוב כרגע ותמיד עובדים אחד בשביל השני. אני עושה את העבודה שלי, נותן את כל מה שיש לי ומראה לכולם מה אני יודע. כל הזדמנות שיתנו לי אני אשתדל לקחת בשתי ידיים. כרגע אני שמח שאני זורם עם הקבוצה והולך לי כמו שלקבוצה הולך".

לוי גם דיבר על שוער הקבוצה, וינסנט אניימה, ששוהה כעת באליפות אפריקה עם נבחרתו: "אניימה הוא שוער גדול, אחד השוערים הגדולים שהגיעו לישראל, אני לומד ממנו הרבה ואמשיך ללמוד ממנו. כשהוא הגיע למכבי אמרתי שזאת מתנה אלוהית בשבילי".