לאחר משחק חוץ שלישי ברציפות ללא ניצחון אמש בקרית שמונה (0-0), מאמן הצהובים מקווה לחזור ולצבור נקודות גם מחוץ לבלומפילד

לאחר הניצחון של הפועל ת"א בשבת ידעו שחקני מכבי ת"א כי עליהם לנצח לראשונה בקרית שמונה מאז פברואר 2009 בכדי לשמור על פער 4 נקודות בפסגה. המשימה לא הייתה צפויה להיות קלה נגד האלופה המכהנת שהגיעה בכושר טוב למשחק עם שישה משחקים ללא הפסד. בסופו של דבר, המשחק שהבטיח יותר והושפע גם ממזג האוויר החורפי, הסתיים בקול ענות חלושה עם 0-0. הצהובים שהיו קרובים יותר להבקיע עם משקוף של קרלוס גארסיה, נאלצו להסתפק בנקודה שמשאירה אותם בראש הטבלה עם יתרון של שתי נקודות.

מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה התייחס לדברים הטובים והפחות טובים שהיו במשחק: "אני חושב שהיו לנו הזדמנויות מספיק טובות בשביל לכבוש, שתיים מהן היו מצוינות. בחצי הראשון היינו עדיפים והגענו למספר הזדמנויות. במחצית השנייה לא היינו טובים, תנאי המגרש לא היו טובים ולא הצלחנו לנצח למרות שבסה"כ אני חושב שהגיע לנו. הייתי מעדיף את שלוש הנקודות, אך אני חושב שהשחקנים עשו מעל ומעבר. אני רוצה להודות גם לחמש מאות האוהדים שעשו את כל הדרך עד לכאן".

אוסקר התייחס גם לקושי של חניכיו שכולל המשחק אמש לא ניצחו בשלושה משחקי החוץ האחרונים שלהם: "היו לנו שני משחקי חוץ קשים נגד קרית שמונה ובקרית אליעזר נגד מכבי חיפה. מטבע הדברים הרבה יותר קל לנו בבית לעיני הקהל שלנו אבל אנחנו צריכים לדעת לנצח גם בחוץ".

בלם הצהובים, איתן טיבי, שהגיע בקיץ מהקבוצה הצפונית ושיחק לראשונה בקרית שמונה נגד קבוצת לשעבר סיכם: "היה גשם שוטף ותנאים לא הכי נוחים, אך רצינו מאוד לנצח ולמרות הכל נתנו את מה שהיינו יכולים.  הגענו למצבים שלנו ולא הבקענו, אך זה חלק מהמשחק, יש לנו התקפה טובה מאוד והם עוד יבקיעו הרבה שערים העונה ". טיבי החמיא לברק לוי, שפתח בשער הצהובים, לראשונה העונה בליגה: "ברק היה ממש טוב היום ונתן הרבה שקט להגנה. נהניתי לשחק לצידו ואני שמח בשבילו שאת טבילת האש הראשונה שלו העונה הוא עבר ללא ספיגת שער".

שוער הצהובים שחגג אמש יומולדת 20  עם השער הנקי, סיכם את המשחק מהזווית שלו בין הקורות: "נלחמנו אחד בשביל השני והיינו טובים אך החמצנו הרבה, נקווה שנתקן בשבוע הבא נגד באר שבע". לגבי השפעת תנאי משחק בגשם עליו אמר השוער: "זה עוד משהו שאני צריך לעבור בדרך למקום שאני רוצה להגיע אליו, אני עדיין צובר ניסיון".