מחצית עונה עברה, אך המסע של מכבי ת"א 'שחר' לשמירת ההגמוניה הצהובה רק החל

שמה של מכבי ת"א 'שחר' הולך לפניה כספינת הדגל של מחלקת הנוער הגדולה בארץ ולכן הציפיות הם תמיד להיות בטופ. לאחר שתי עונות בהן הסתכלו על הליגה מלמעלה, חניכיו של עמיר תורג'מן החלו את העונה הנוכחית בצורה לא יציבה. פתיחה טובה של 10 נקודות מארבעת המשחקים לוותה בשלושה הפסדים רצופים בהם ספגה הקבוצה 10 שערים. כמו במקרים דומים של קבוצות שנקלעות לתקופה קשה, חזרה מכבי ת"א 'שחר' לעצמה דווקא דרך מההגנה. שלושה ניצחונות רצופים של 0-1 במחזורים 8-10, שיפרו את מאזן הנקודות של הצהובים בנוסף לטור שערי החובה שזכה לרגיעה מסוימת.

התוצאה של 0-1 חזרה על עצמה גם במחזור ה-11 אך זה היה כאשר רצך הניצחונות של הצהובים נבלם עם הפסד 1-0 לבני יהודה בקרית שלום. למרות זאת, הרוח לא יצאה מהמפרשים של שחקני הנוער שלא ויתרו עד אשר טיפסו למקום השני בטבלה. שני ניצחונות נוספים הביאו אותם לשם, 1-2 על מ.ס אשדוד ו-0-5 על הפועל ירושלים, משחקים ששיפרו במעט את מאזן שערי הזכות של הצהובים.

מעמסת כיבוש השערים מתחלקת בין מספר שחקנים. דור ג'אן, בעונתו השנייה בקבוצת הנוער, מתקרב לסיום החצי הראשון של העונה עם שבעה שערים שמשאירים אותו בקצב של העונה שעברה, בה כבש 15 שערים. לגיא כהן שסיים את הסיבוב בכושר טוב יש שישה שערי ליגה ולזכות . אסף מדר, שחזר בקיץ מעונת השאלה בהפועל רעננה רשומים שלושה שערי ליגה משני משחקים בתחילת העונה.

התחרות על הבכורה העונה בליגת העל לנוער מסתמנת כקשה במיוחד לאור כושרה הטוב של מכבי חיפה. במחזור המסיים של הסיבוב הראשון יצאה קבוצת הנוער של מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ נגד מכבי חיפה כאשר היא ממוקמת שלישית ועם שמונה נקודות פחות מהמוליכה. גיא אביב העלה את הצהובים ליתרון מוקדם שהחזיק מעמד עד השניות האחרונות של המשחק. עמוק בתוך תוספת הזמן כבש דור חוגי שער שוויון דרמטי ואכזרי מבחינת הצהובים שהשאיר את הפער בצמרת על כנו.

למרות האכזבה של הצהובים, המאבק על הפסגה רחוק מלהיות גמור וסיבוב שלם עומד לרשותם בכדי לנסות ולכבוש את המקום הראשון. תחילת החצי השני והמכריע של העונה מגיעה מחר עם משחק חוץ נגד בית"ר טוברוק, משחק שיתחיל מחדש את המסע של הצהובים לעבר שמירת מעמדם כקבוצת הנוער המובילה.