אחי ואחיותי הצהובים, למי שעדיין לא מכיר :שמי הראל סלוצקי מס' 9 כחול של גוללסטאר (הכפיל המתולתל של  פויול) ואיש "תוכנית הבוקר של ישראל  סלוצקי ודומינגז" המשודרת ברדיו תל אביב ובעוד 4 תחנות בחיפה בדרום  ובקול רגע בצפון.

יחד עם זאת, לפני הכל  אני אוהד בלב ובנפש של הצהובה האהובה מת"א!!!! ההיסטוריה היתה יכולה להיות אחרת, כיוון שגדלתי בקיבוץ אדום בעמק בית שאן "מעוז חיים", אפילו אמא שלי היתה אדומה …..(אל דאגה העברתי אותה לצד הנכון והיום היא אוהדת כורסא  שרופה של מכבי). כילד ונער שתמיד הלך נגד הזרם התאהבתי בכדורגל  הטוטאלי היפה לעין של ויקי פרץ, בני טבק  וגיורא שפיגל. אבי כהן ז"ל  (הקפטן  הענק) הפך עבורי סמל ומודל, התמזל מזלי לראות את אחד הדרבים הגדולים בהסטוריה שבו אבי כהן מפציץ את הרשת של  אריה בז'ראנו  האדום ומסדר לעצמו חוזה מדהים באלופת אנגליה  ואחת הקבוצות הגדולות באירופה דאז, ליברפול! כן, בזכותו של אבי הפכתי גם אוהד שרוף של ליברפול אשר לצערי מדירה שינה מעיני בשנים האחרונות.
לאורך השנים התחזקה  אהבתי לצהובים גם בעונות של בצורת. עברתי רגעים יפים עם אברם, הדאבל המרשים של קשטן, וכמובן התמזל מזלי לחזות באבי נימני אחד מהסמלים  והווינרים  הגדולים שצמחו כאן! בשלוש השנים האחרונות עברתי מהרדיו בצפון לשדר את תוכנית  הבוקר של ישראל מרדיו ת"א עם שותפי דומינגז, ואני חש שהבאתי אתי את המזל והאנרגיות שהייו חסרות בשנים האחרונות. אני אמנם לא אורן זריף אבל מאמין גדול  ש"הכוונה נותנת אמונה", והקבוצה שמתנהלת בשנתיים האחרונות בצורה מקצוענית, עברה מהפכה ניהולית אירגונית , קוצרת היום את הפירות ומובילה אותנו למחזות יפים בארץ ואולי גם באירופה אינשאללה!!!!!!

אני לא מסתיר את אהבתי לקבוצה בתוכניות הבוקר והיא מספקת לי תוכן, לשמחתי חיובי בחודשים האחרונים. גם כשהסקאוטים בחרו בי ובדומינגז לנבחרת של גוללסטאר בהוט ,לא הסתרתי  את אהבתי לקבוצה- עדויות לכך אפשר למצוא בשריר התאומים של וואליד בדיר או על דגל הקרן במתחם  וולפסון שזכה ל"השקייה מיוחדת"  למי שזוכר את הפרק האלמותי.  בשל תוכנית הבוקר המוקדמת לא יוצא לי לצערי להגיע לכל משחק של הקבוצה, אבל המאזן שלי בשלושת המשחקים האחרונים שראיתי  עומד  על 12-2 לצהובים!!!!  כמו שאומרים הגששים "קונצרטים בבלומפילד".

מסר אחרון לכם אחים ואחיות צהובים: הביקורים השנה בבלומפילד מוכיחים מעל לכל ספק  שיש לנו לא רק את האירגון והניהול הטובים  ביותר גם האוהדים חזרו בענק והקמפיין נגד הגזענות הוא המהלך הכי מרגש שעשו פה בשנים האחרונות ! אוהב אותכם ומחכה לכם ביציע!

 

הראל סלוצקי הוא שדר רדיו ברדיו תל אביב וכוכב התוכנית "גוללסטאר" ששודרה ב-HOT. לעמוד האינסטגרם של סלוצקי לחצו כאן