מכבי תל אביב תערוך מחר טקס למני לוי, 11 שנים מהיום בו התמוטט

לפני תחילת המשחק בבלומפילד נגד הפועל עכו מחר, ייערך טקס לכבוד מני לוי. במסגרת הטקס יפריחו מצטייני מחלקת הנוער של מכבי ת"א בלונים לשלומו של מני לוי, בדיוק 11 שנים מהיום בו התמוטט, 26.1.02. האירוע התרחש במשחקה של מכבי ת"א בטדי נגד בית"ר ירושלים כאשר בדקה התשיעית התמוטט לפתע לוי. דקות ארוכות הוא טופל על כר הדשא ולאחר מכן הובהל לביה"ח, דבר שהביא לסיום המשחק. בהמשך, לוי טופל במשך שלוש שנים בבית לוינשטיין ברעננה, עד אשר הועבר לחזקת המשפחה במצב של צמח.

מני לוי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בתפקידים שונים, כחלוץ, קשר קדמי ומגן ימני, העמדה בה שיחק בהצלחה בקבוצה הבוגרת. לוי הספיק לשחק גם בנבחרות ישראל השונות בגילאי נוער, כולל הנבחרת הצעירה עד גיל 21. הופעת הבכורה של לוי בבוגרים הגיעה בעונת 1999/00 כאשר עלה כמחליף במחזור ה-18 נגד הפועל חיפה. באותה עונה לוי שותף בעוד ארבעה משחקים ואף פתח לראשונה בהרכב מחזור אחד לסיום העונה. במהלך השנה וחצי הבאות שותף המגן בעוד 38 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש שני שערים ואף זכה עם הקבוצה בגביע המדינה לעונת 2000/01.

ניר לוין, שהיה מאמנו של מני לוי באותו משחק בו התמוטט, משמש היום כמנהל מחלקת הנוער של המועדון. ביחד איתו כל אנשי משפחת מכבי תל אביב, זוכרים, דואגים, אוהבים וממשיכים להתפלל לשלומו של מני לוי.