בלם מכבי ת"א מייחל להצלחה של הצהובים בגביע המדינה: "זה לא טוב שהקבוצה לא הצליחה בגביע הרבה זמן"

משחק אחד מתוך שלושה של מכבי ת"א בשבוע הנוכחי כבר מאחוריה, ניצחון 0-4 על הפועל עכו בשבת האחרונה. לפני המשחק נגד הפועל ר"ג בשבת בליגה יעלו מחר שחקני מכבי ת"א לראשונה על כר הדשא של האצטדיון החדש בנתניה למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. מאמן מכבי ת"א, אוסקר גארסיה לא מתייחס לריבוי המשחקים כבעיה: "כל המשחקים חשובים מאוד, אם לא ננצח מחר אנחנו בחוץ ולכן נעלה למגרש עם האחד עשר הכי טובים שיש לנו בכדי לנצח".

http://www.youtube.com/watch?v=goFTh9XYlCk

אוסקר הוסיף גם על ההכנה למשחק הגביע: "בשבילנו זה יהיה משחק קשה אך נתכונן כמו לכל משחק. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, בכל אצטדיון ונגד כל קבוצה ובשביל זה אנחנו צריכים להיות מנטלית אותו דבר". המאמן דיבר גם על אוהדי הקבוצה: "אני שמח שהם רוצים לקנות כרטיס למשחקים הקרובים, אני יודע שהם גאים בקבוצה שלהם ואני שמח על כך. הם יודעים שננסה לעשות את המיטב וניתן מאה אחוז בכל משחק. זו הדרך שאני רוצה לראות את הקבוצה וכך גם האוהדים ימשיכו להיות מרוצים".

בלם הקבוצה, קרלוס גארסיה, מקווה שהצהובים יתחילו מחר דרך ארוכה בגביע: "השחקנים רוצים לעשות טורניר טוב כי הקבוצה לא הצליחה בגביע הרבה זמן וזה לא טוב למועדון. אנחנו מחכים להתחיל את הדרך עכשיו, אנחנו משחקים טוב ויש לנו הזדמנות לעשות דרך יפה בגביע".

לפני משחק החוץ בנתניה קרלוס התייחס למשחקי החוץ האחרונים של הצהובים בליגה: " אני חושב שהבעיה היא רק בריכוז,  אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים במשחקים האלה ולנצל את ההזדמנויות". את הכרטיסים לדרבי הקרוב אוהדי מכבי ת"א כבר קנו אך הבלם מבהיר כי השחקנים עדיין לא חושבים על המשחק הזה: "אנחנו חייבים לחשוב רק על נתניה. בשביל האוהדים הדרבי קרוב אך בשבילנו יש עוד הרבה זמן".