מכבי תל אביב והפועל עכו נפגשו אחר הצהריים למפגש קצוות שהסתיים, כיאה למפגש קצוות, בניצחון 0-4 לזכות מוליכת הטבלה. דור מיכה (8) ושרן ייני (12) קבעו את תוצאת המחצית, אלירן עטר (54, 62) הוסיף צמד, והעניק לצהובים שבוע נוסף בפסגה. בעשרים הדקות האחרונות מכבי תל אביב נאלצה להסתדר בעשרה שחקנים אחרי שיואב זיו נפצע ולמאמן אוסקר גארסיה לא נשארו חילופים. בשבוע הבא יפגשו הצהובים את הפועל ר"ג, אבל עיני האוהדים כבר אל הדרבי התל אביבי שמעבר לפינה.

צפו בגלריית התמונות

_IR_9037

המחצית הראשונה הסתיימה עוד לפני שהתחילה אחרי צמד שערים של דור מיכה ושרן ייני כבר אחרי 12 דקות. בדקה השמינית מיכה השתלט על כדור שנהדף מהגנת האורחת, הטעה את המגן ודחק מתוך תיבת החמש את הכדור לרשת של גורש. ארבע דקות אחר כך כדור קרן של משה לוגסי מצא את הראש של שרן ייני וננעץ ברשת העליונה של האורחת. מכאן והלאה המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אף על פי שהצהובים רשמו עוד שלושה ארבעה מצבים טובים אבל סבלו מחוסר דיוק. בתום המחצית הראשונה מכבי תל אביב ירדה להפסקה עם יתרון בן שני שערים והרבה מאד שקט נפשי לקראת ארבעים וחמש הדקות הבאות.

_IR_8997

עם פתיחת המחצית השנייה מואנס דבור נכנס במקום רוברטו קולאוטי, אבל הדקות הראשונות היו שייכות לאורחת שהחזיקה יותר בכדור. דווקא אז, בהתקפה הראשונה של מכבי תל אביב, לוגסי סידר לעטר כדור נוח והחלוץ סובב מפינת הרחבה לחיבורים של גורש.שמונה דקות חולפות, זיו משאיר את פריצה לבד מול השוער, אבל החלוץ השוודי מחליט לפרגן לעטר את השני במשחק וה-18 העונה. דקות אחרי השער הרביעי מגן הקבוצה יואב זיו נפצע ונאלץ לנטוש את המשחק. הצהובים, שניצלו את כל שלושת החילופים, נאלצו לשרוף את השעון בעשרה שחקנים עד לשריקת הסיום שקבעה ניצחון 0-4.

_IR_9046
תמונות-ניר קידר