מאמן הצהובים יודע כי הפועל רמה"ש שתגיע לבלומפילד בשבת לא תעשה לקבוצתו חיים קלים: "יהיה קשה כמו בסיבוב הראשון"

מכבי ת"א ערכה לפני אימון הבוקר שלה היום את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל רמה"ש בשבת הקרובה  (18:45). אוסקר גארסיה וראדה פריצה שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה הגיעו למסע"ת. למרות שלא היה במפגש הראשון בין הקבוצות החלוץ השוודי של מכבי ת"א הראה בקיאות במה שהתרחש על המגרש ברמת השרון:  "אני יודע שירד גשם באותו יום ושהיה משחק מעניין בו הקבוצה חזרה מפיגור 3-1 לניצחון".

מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, שזוכר את המפגש מהסיבוב הראשון מכיר בכושרה של רמה"ש: "אנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה אצלנו בבלומפילד כמו שהיה קשה שם בסיבוב הראשון. הם נלחמים להיות בפלייאוף העליון ועושים דברים טובים בכדי להיות בצמרת". אוסקר התייחס לקראת המשחק בשבת גם על החזרה של השחקנים לקרקע לאחר הניצחונות האחרונים: "רוב השחקנים למדו את הלקח במשחק נגד בני יהודה והבינו שאנחנו צריכים לקחת את כל המשחקים מההתחלה, אחרת לא נוכל להמשיך לנצח. כל קבוצה היא קשה ואנחנו חייבים לדעת את זה ולתת מאה אחוז בכל משחק כי אם לא נעשה זאת, לא נוכל להמשיך בדרך שלנו".

גם ראדה פריצה מקווה שהצהובים ישיגו את המטרות שלהם, במשחק הקרוב ובהמשך העונה: "אני מקווה שהדברים יסתדרו לנו, אנחנו בעמדה טובה עכשיו אך כמו שאוסקר אומר אנחנו צריכים לקחת משחק אחד כל פעם". השוודי דיבר גם על ההתאקלמות בקבוצה ורמת הכדורגל בישראל: "אני חושב שהכל הלך מאוד חלק בשבילי כאן, זה היה קל להגיע לקבוצה כזו ולהתאקלם במהירות. מבחינת רמת הליגה בישראל בשבילי זו לא ירידה, אני חושב שהקבוצות פה באותה רמה כמו הקבוצות בליגות הסקנדינביות".