קפטן מכבי ת"א מבהיר במה הוא וחבריו מתרכזים: "כולם מסביב מחכים לדרבי אך אנחנו חושבים רק על הפועל רמת גן"

לאחר ניצחון ליגה בשבת על הפועל עכו וניצחון בגביע על מכבי נתניה ביום שלישי, במכבי ת"א מתכוננים למשחק השלישי השבוע. בשבת(19:30) יגיעו הצהובים לאצטדיון הלאומי ברמת גן להתארח אצל הפועל רמת גן. מאמן הצהובים, אוסקר גארסיה והקפטן, שרן ייני דיברו לקראת המשחק בשבת.

http://www.youtube.com/watch?v=mOOBO6uhejI&feature=youtu.be

בסיבוב הקודם זה נגמר 1-3 לקבוצה של אוסקר גארסיה אך המאמן מבהיר כי אז לא היה קל וגם בשבת צפוי משחק קשה: "במשחק נגדם בסיבוב הקודם היה קשה לנצח ואני מצפה שיהיה כך גם הפעם. השחקנים יודעים שהם צריכים לתת מאה אחוז במשחק הזה". אוסקר דיבר גם לקראת הגרלת שמינית גמר הגביע הצפויה להתקיים היום (חמישי) בשעה 18:30: "בכדי להגיע לגמר צריך לנצח את כל הקבוצות ואת כל המשחקים אז נחכה ונראה איזו קבוצה נקבל".

קפטן מכבי ת"א, שרן ייני, שמתאושש מהמכה שספג במצחו במהלך משחק הניצחון על מכבי נתניה התייחס למשימה המחכה לו ולחבריו ביום שבת: "למרות שיש רעש מסביב לקראת הדרבי וכולם מחכים ומצפים לזה אנחנו חושבים רק על הפועל רמת גן. התפקיד שלנו כשחקנים הוא להגיע מוכנים לכל משחק וכרגע זה הפועל רמת גן. ייני דיבר גם על חלוקת העומס בשבוע של שלושה משחקים: "יש מנוחה למי שצריך, חלק מהשחקנים עושים אימונים יותר קצרים ואני בטוח שכולנו נגיע במוכנות הכי גבוהה למשחק בשבת".