המנהל הספורטיבי בטור אישי לקראת הדרבי התל אביבי שיפורסם במלואו גם בתוכניית המשחק הקרובה

מאז תחילת השנה האזרחית אנו מרגישים שאנחנו בכיוון הנכון, עובדה שמקבלת ביטוי בתוצאות על הדשא. הצלחנו לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות וזה עזר לנו להגביר את התחרות על מקומות בהרכב הפותח ובסגל. אני חייב להודות שהתגובות והגישה של כולם על מגרש האימונים היו יוצאות מהכלל ואני מנצל את הבמה לקבל בברכה את ערן זהבי ואיגנסיו פידלף.

כמות השערים שכבשנו עד כה היא עדות שלקבוצה יש אופי התקפי, עובדה שלא מקלה על היריבות שלנו. בצד השני של המגרש, ברק לוי הוכיח בשבועות האחרונים שהוא יכול למלא את הכפפות של וינסנט אניימה לו כולנו מאחלים בהצלחה בגמר אליפות אפריקה לאומות. האתגר שלנו כרגע הוא לשמור על הכושר הנוכחי בתקווה שנוכל להנות מחצי שני טוב יותר של העונה. ימים של דרבי הם ימים מחשמלים אבל אנחנו לא הולכים להיסחף ולעשות שטויות. אנחנו לא רוצים, לעומת זאת, לאבד את התשוקה הזו, אבל אני מקווה שבסיום המשחק כולם ילחצו ידיים, הקבוצה הטובה ביותר תנצח וכולנו נחזור הביתה בבטחה. זה חשוב.

יש לא מעט מתח באויר ולכן ההתנהגות של השחקנים ושל האוהדים גם יחד צריכה להיות אחראית. אנחנו חייבים לשלוט בעצמנו, כי בשלב מסויים במשחק עלולה להיות נקודת רתיחה. כמו תמיד, התפקיד שלכם, האוהדים שלנו, יהיה מרכזי. העידוד והתמיכה שלכם במשחק הבית האחרון נגד עכו היו מדהים ואנחנו יודעים שנוכל לסמוך עליכם גם היום.

ג'ורדי