שחקני מכבי ייצגו הערב את נבחרות ישראל במשחקי ידידות. אניימה העפיל עם ניגריה לגמר אליפות אפריקה.

נבחרת ישראל ניצחה הערב 1-2 בנתניה את נבחרת פינלנד במשחק ידידות לקראת צמד המשחקים החשוב מול פורטוגל וצפון אירלנד במוקדמות המונדיאל בחודש מארס. את השערים לנבחרת כבשו בן בסט ורפאלוב כשאת השער הפיני כבש פורסל. בהרכב הנבחרת פתחו שני שחקני מכבי- איתן טיבי (שהוחלף בדקה ה-65 על ידי שיר צדק) ומהראן ראדי שהוחלף במחצית על ידי חברו לחוליית הקישור במכבי, גל אלברמן. אלירן עטר נכנס גם הוא כמחליף בדקה ה-72 אחרי שהחליף את מאור מליקסון.

לפני משחק הבוגרת התקיים משחק של הנבחרת הצעירה נגד נבחרתה של סרביה שהסתיים בתיקו מאופס.בהרכב הנבחרת הופיעו שני שחקני מכבי- עומר ורד שהוחלף בדקה ה- 70 על ידי ישראל זגורי ומונס דאבור. לוגסי עלה למשחק כמחליף בדקה ה-70 לאחר שהחליף את גולסה.

החדשות הגדולות של הערב הגיעו מאפריקה, שם ניצחה נבחרת ניגריה בה משחק השוער וינסנט אניימה את נבחרת מאלי בתוצאה 1-4 במסגרת חצי גמר אליפות אפריקה, הניצחון הבטיח את השתתפותם של הניגרים יחד עם אניימה בגמר אליפות אפריקה שייערך ביום ראשון הקרוב נגד בורקינה פאסו. את השערים לניגריה כבשו אצ'יגילה, אידייה, אמניקה ומוסא, כשאת השער המצמק כבש דיארה. אניימה צפוי להחמיץ את משחק הדרבי שייערך ביום שני.