הבלם הספרדי השתתף במסע"ת לקראת המשחק נגד בני יהודה. הקבוצה קיימה אימון לפני המשחק מחר בו קיבל ערן זהבי חולצה עם הספרה 7 עבור בנו.

שחקני מכבי התכנסו היום בקריית שלום לאימון לקראת המשחק מול בני יהודה. לפני תחילת האימון העניק המנג'ר הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, חולצה צהובה עם הספרה 7 עבור רוי זהבי, בנו החדש של ערן זהבי שנולד לפני מספר ימים.

הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים בה נזכר המאמן אוסקר גארסיה במשחק בסיבוב הקודם: "המשחק ההוא התקיים ביום משוגע אבל היינו חייבים לשחק. שיחקנו נגדם פעמיים העונה וטרם השכלנו לנצח. בני יהודה קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים ונקווה שהפעם התוצאה תהיה טובה יותר".

http://www.youtube.com/watch?v=DZWx52heJLc

לגבי הניצחון בדרבי אמר כי: "אחרי ניצחון שכזה צריך אופי מנטלי גבוה כי אם מישהו חושב עדיין על הדרבי זה לא דבר טוב. אני מקווה שהשחקנים יהיו מפוקסים במשחק נגד בני יהודה כי חשוב לבוא עם ביטחון לא מופרז ולהמשיך עם היכולת הטובה". עוד הוסיף כי: " מבחינה מנטלית, כשקבוצה מפסידה כולם אומרים שהם לא בתקופה טובה. אצלנו יש דרך קבועה גם שמנצחים וגם שמפסידים, השחקנים יודעים שיש דרך אחת וזו הדרך להצליח".
כשהתבקש להתייחס לגלבאן, שחקן בני יהודה, אמר כי "מדובר בשחקן טוב אך לבני יהודה יש סגל מצוין. אני שמח שרפי דהן ויגיל ביטון מקבלים שם דקות ומשחקים טוב".
בלם הקבוצה, קרלוס גארסיה, השתתף גם הוא במסיבת העיתונאים והתייחס לפידלף שהצטרף לקבוצה: "אנחנו צריכים להיות קבוצה עם סגל טוב ורחב ולא רק עם הרכב טוב. פידלף שחקן מצוין שיעזור לקבוצה". לגבי המשחק אמר: " אנחנו מגיעים באותה צורה לכל משחק, אנחנו שומרים על אותה רמת ריכוז גם אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד. חזרנו לריכוז מלא אחרי הדרבי כי יש לנו 47 נקודות ואף קבוצה בעולם לא זוכה בתואר עם מספר כזה של נקודות". עוד הוסיף: "אנחנו חושבים אך ורק על בני יהודה ואיך לשפר את המשחק שלנו. אנחנו עובדים מאוד קשה גם אחרי הניצחונות וגם אחרי ההפסדים".