מאמן מכבי ת"א מבהיר את כוונותיו לקראת המפגש הגדול נגד מכבי חיפה בשבת במהלך מסיבת העיתונאים לקראת המשחק

עם כל שחקני הסגל לאחר חזרת שחקני הנבחרות לאימונים היום, התכנסה מכבי ת"א לאימון ערב לקראת המשחק החשוב נגד מכבי חיפה בשבת (20:50). לפני האימון הגיעו מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה והקשר, גל אלברמן למסיבת העיתונאים השבועית לקראת ההתמודדות המסקרנת נגד השנייה בטבלה.

הקבוצות מגיעות למשחק כאשר הצהובים מחזיקים ביתרון של 10 נק' על מכבי חיפה, דבר שלא גורם לאוסקר להגיע נינוח למשחק: "יש לנו אותו הלחץ בכל משחק, אנו רוצים לנצח בכל משחק וזה לא יהיה קל כי מכבי חיפה לא יוותרו. כבר במשחקים הראשונים של העונה אמרתי שמכבי חיפה תילחם עד הסוף ואני עדיין חושב כך. למרות הפער בטבלה אוסקר דוחה את הטענות כי הכל כבר סגור ומדגיש את החשיבות של כל משחק: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו כמו כל משחקי הפלייאוף, אך זה עדיין מוקדם לסגור דברים. כל עוד המספרים אומרים שאנחנו צריכים לנצח עוד משחקים, אנו ננסה לעשות זאת. שום דבר לא יוכרע אם ננצח או נפסיד במשחק הזה אך נעשה הכל כדי לנצח, אני לא יודע לשחק על תיקו".

אלברמן, שחזר לאימונים לאחר משחקי הנבחרת סיפק את הזווית שלו לסוגיה הבוערת, מי הקבוצה הטובה ביותר: " רק בסום העונה נראה מי הקבוצה הטובה יותר. בטוח שהם רוצים להוכיח אחרת ממה שהטבלה מראה כרגע ואנחנו מצדנו רוצים להוכיח שהתואר מגיע לנו וננסה לעשות זאת בכל רגע עד לתום העונה. הקשר דיבר גם על התחושות לקראת משחק בסדר גודל כזה חשוב: "אנחנו לא בלחץ או משהו דומה לזה. אנו יודעים שזה משחק חשוב אך לא שוקעים במחשבות מה יהיה אם נפסיד או אם ננצח. אנו נגיע למשחק הזה כמו במשך כל העונה, עם הידיעה שאנו מתמודדים לגופו של כל משחק, עם הסיטואציה שהוא מביא ונמשיך לעשות זאת עד סוף העונה".

http://www.youtube.com/watch?v=_JidmrTs2WE&feature=youtu.be