הבלם כבש שער ראשון במדים הצהובים ושער ראשון מאז סוף עונת 2008/2009. שחקני הקבוצה ביום חופש אחרי הניצחון בסכנין.

מכבי תל אביב ניצחה אמש את בני סכנין 0-3 באצטדיון דוחא, כובשי השערים היו איתן טיבי בדקה ה- 20 (שער ראשון במדי מכבי תל אביב), ראדה פריצה בדקה ה- 60 (שערו הרביעי במדי מכבי) ומהראן ראדי בדקה ה- 81 בשער נגד האקסית. הקבוצה בחופש היום ומחר ותחזור לאימונים ביום שלישי הקרוב.
מאמן הקבוצה, אוסקר גארסיה, אמר בסיום המשחק: "ידענו שכאשר נכבוש את השער השני זה כבר יהיה קל יותר, אבל כאן עבורינו זה אף פעם לא משחק קל. היינו צריכים לעבוד קשה מהדקה הראשונה ועד לסיום, ואני מאמין שזה גם מה שעשינו. קבוצה טובה, קבוצה גדולה, חייבת לעשות את השינוי בראש מההפסד ביום רביעי למשחק הערב. אנחנו מנסים לבנות קבוצה לחמש, שש השנים הבאות, שתוכל להיות איתנה גם בשנים הבאות".
ראדה פריצה דיבר על המשחק ועל מה שהצהובים צריכים לקחת ממנו: "היה משחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על חייה בליגה במשטח דשא שלא קל לשחק בו. היה לנו חשוב לחזור לעצמנו אחרי ההפסד המאכזב בגביע והראו עליונות היום שבזכותה ניצחנו. למרות זאת, אנחנו צריכים ללמוד לגמור משחקים כאלה בשלב מוקדם יותר כי ראינו שאחרי השער השני היה לנו יותר קל".
איתן טיבי סיכם את החוויה ואת המשחק: "אני עולה למצבים נייחים ומנסה להגיע למצבים כל העונה ואני מאוד שמח שסוף סוף זה נכנס וגם עזרתי לקבוצה לנצח. הניצחון הזה הוא עוד צעד חשוב בדרך למטרה והראש כבר במשחק נגד בית"ר ירושלים בתקווה שנצליח לנצח אותם אחרי שלא הצלחנו לעשות זאת העונה"