מכבי מפסידה 0-1 לקראסנודר הרוסית במשחק אימון באוסטריה

אחרי תיקו מאופס במשחק האימון הראשון נגד אינגלושטאדט הגרמנית, פגשה הערב מכבי את קבוצת קראסנודר הרוסית שבשורותיה משחק האקס הצהוב מוסא קונאטה. המשחק נערך בעיירה בישופסהופן במגרשה של הקבוצה המקומית המשחק בליגה האזורית של זלצבורג.

פתיחת המשחק היתה שקולה, אך הרוסים הצליחו לרשום את השער היחיד במשחק כשבדקה ה- 24 פריצה של ג'אוזיניו באגף שמאל הניבה כדור רוחב מדוד לראשו של פטרוב שנגח ממטר לשער והעלה את הרוסים ליתרון. פטרוב נפצע במהלך כיבוש השער אך התאושש וחזר לשחק. הצהובים, שפתחו בהרכב שונה מההרכב שפתח במשחק האימון הראשון, ניסו לחזור למשחק כשכדור חופשי של מהראן ראדי חלף סמוך לשערו של השוער פילצוב. עד למחצית לא נרשמו ארועים משמעותיים נוספים.

גם במחצית השניה קיבל ראדי כדור חופשי כשהפעם הכדור החזק פגע במשקוף וכמעט הביא את השוויון במשחק. המחצית השניה המשיכה באופן שקול כשבדקה ה- 71 השלים המאמן פאולו סוסה חילופים של כל ההרכב איתו פתח במשחק. מכבי ניסתה ללחוץ אך ההזדמנות הטובה ביותר הגיעה דווקא לוונדרסון שקיבל כדור חופשי ברחבה ונגח מארבעה מטרים ליד קורת שערו של חנצ'ינסקי המחליף. עד לסיום מכבי לא השכילה לכבוש והמשחק הסתיים בהפסד.

ביום שבת תפגוש מכבי את קבוצת אנרג'י קוטבוס (19:00) למשחק האימון האחרון במסגרת מחנה האימון באוסטריה.