מכבי ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת בני יהודה בשבת (בלומפילד, 21:10), הכרטיסים לאוהדי מכבי אזלו.

המשחק האחרון בסיבוב הראשון בפליייאוף העליון ייערך בשבת ובו מכבי תגיע לבלומפילד כאורחת למשחק מול בני יהודה.  לפני אימון הבוקר נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק עם המאמן אוסקר גארסיה והמגן ריף פרץ. גארסיה דחה את השאלות אודות האליפות ואמר: "אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ולא על מאי, אני לא חושב על אליפות אלא רק על המשחק מול בני יהודה. אני תמיד רוצה לנצח בכל משחק אבל חושב רק על השבוע הבא ולא יותר מזה". מהראן ראדי ערך אימון מלא בעוד איתן טיבי ייעדר מהמשחק בשבת עקב צבירת כרטיסים צהובים.

http://www.youtube.com/watch?v=IT2x-Py0RqU&feature=youtu.be

לגבי בני יהודה אמר אוסקר: "כל משחקי הפלייאוף קשים, בני יהודה שיחקו בארופה ויש להם סגל טוב ומאמן טוב. לשחקנים שלי יש ביטחון רב בכל העונה ואני מקווה שזה ימשיך עד הסוף". לגבי חזרתו של ריף פרץ אמר: "ריף עבד קשה כדי להישאר בסגל, הוא נפצע בתחילת העונה אבל עכשיו הוא כשיר לשחק. אני חושב תמיד על כל הקבוצה ולא משנה לי אם השחקן מבוגר, צעיר, חדש או ותיק בקבוצה". עוד הוסיף כי " אנחנו מנסים לבנות קבוצה לטווח ארוך של חמש שנים שתיאבק על כל התארים, אך לא התחלתי לחשוב על העונה הבאה. תמיכת האוהדים חשובה לנו וחשוב שהשחקנים יחושו את התמיכה הזו".

ריף פרץ ששמח מאוד להגיע למסיבת העיתונאים אחרי הפציעה הממושכת התייחס לתהליך החלמתו: "תהליך ההחלמה שלי היה לא קל, חינכו אותי לא לוותר אף פעם וככה לא עצרתי גם אחרי הפציעה השניה. השנה הגעתי כשחקן סגל רגיל למחנה האימונים ואני מנסה להגשים שני חלומות- לחזור לשחק ולהיות מוזמן ליורו הנבחרות הצעירות. אני מאוד רוצה לקחת חלק בעונה של מכבי".
לגבי מעורבות הצוות המקצועי אמר: "הרגשתי בכל התקופה שהצוות המקצועי מחכה לי וכולם התעניינו כל הזמן. הבהירו לנו מתחילת העונה לעבור משחק משחק כאילו זה גמר גביע. ברתי את תהליך השיקום כדי להיות מוכן ברגע שאחזור. אך אחד לא זוכר שהייתי פצוע, מה שמשנה זה נטו איך אתה באימונים".