שוער הצהובים שהצטיין אתמול רצה יותר מנקודה אחת, אך נשאר מרוצה מההופעה הקבוצתית: "למרות שלא לקחנו שלוש נקודות, עבדנו ביחד וחזרנו למשחק"

אצטדיון בלומפילד ראה אתמול שמונה שערים בשני משחקים מרתקים שכל אחד מהם הסתיים בתוצאה 2-2. אחרי ההצגה המוקדמת של הפועל ת"א ומכבי חיפה עלתה מכבי ת"א לדרבי ה"קטן" נגד בני יהודה, ששוב הוכיח את עצמו דווקא כדרבי גדול. הצהובים חזרו מפיגור כפול עוד במחצית הראשונה בזכות צמד של ערן זהבי ולמרות משחק מלא אירועים מצד לצד, תוצאה זו נשמרה גם עד לסיום. בסוף כל הדרמות השערים אמש, הפער ממכבי חיפה נשאר על 10 נקודות, חמישה מחזורים לסיום העונה.

למרות העובדה שכבר במחזור הקרוב קיים סיכוי שהצהובים יוכלו לחגוג אליפות, שוער הקבוצה, וינסנט אניימה לא מתעסק בזה: "אני לא חושב על חגיגות האליפות, יש עוד משחקים לפנינו, אנו מכבדים כל יריבה ונראה מה יהיה". אניימה, שהדף כמה כדורים מסוכנים במהלך המשחק אמש הדגיש כי לא רק הוא עשה את המוטל עליו: "היו לי דברים לעשות ואני שמח שהצלחתי בהם, אך היה גם מישהו שהבקיע צמד, היו כאלה שנתנו מסירות טובות, שעשו הגנה טובה. הפיגור היה מוקדם וידעתי שאנחנו יכולים לחזור כאשר נשארו כמעט 70 דקות".

מאמן הצהובים, אוסקר גארסיה דיבר על הדברים הטובים והפחות טובים שהיו במשחק: "אני שמח על התגובה של השחקנים לאחר הפיגור אך לא על 25 הדקות הראשונות. אנחנו לא יכולים להתחיל משחק בצורה כזו, בטח שלא נגד קבוצות כאלו. לא הולך לנו קל נגד בני יהודה, ככה זה היה גם במפגשים הקודמים אך ידענו שלא נמצא משחקים קלים בפלייאוף. יכול להיות שהשחקנים היו עייפים בשבוע שעבר לאחר שלושה משחקים, אך היום אני חושב שהיינו בכושר משחק מלא".

כובש הצמד, ערן זהבי, הביע גם הוא תחושות מעורבות בסיום המשחק: "מבחינה אישית אני שמח על הכושר בו אני נמצא עם שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים אך בסופו של דבר הצמד היום הספיק רק לתיקו. ציפינו לנצח את המשחק אבל מנגד צריך גם לזכור שיכולנו להפסיד אותו לכן אפשר להגיד שהתוצאה משקפת".

http://www.youtube.com/watch?v=ynvsU2w1PxM&feature=youtu.be