מאמן הקבוצה מעדיף להתייחס למשחק מחר כמו לעוד משחק: "מרגיש בדיוק כמו שהרגשתי במשחקים הקודמים".

יממה לפני משחק הליגה מול הפועל רמת השרון קיימה מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים השבועית בחדר התקשורת בקרית שלום. מטבע הדברים מרבית תשומת הלב של העיתונאים הופנתה לעובדה שבקונסטלציה מסוימת המשחק מחר עשוי להכריע סופית את גורל האליפות. מעבר לכך, למעלה מעשרים אלף אוהדים צהובים אמורים למלא את האצטדיון הלאומי ולהעניק תחושה ביתית. "אני שמח כי האוהדים רוצים לראות אותנו משחקים, אבל עבורי זה לא משנה דבר מההכנות למשחק", סיפר המאמן אוסקר גארסיה. "אני חושב ומקווה שזה ישפיע על השחקנים בצורה חיובית, תמיד הם מביאים מאה אחוזים, אז עכשיו הם יצטרכו להביא מאתיים".

המאמן התייחס לתחושות שלו לקראת ההתמודדות: "אני מרגיש בדיוק כמו שהרגשתי לפני שבוע ושבועיים, שאנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו, לנצח ולהתרכז רק במשחק הקרוב. אנחנו עדיין צריכים לנצח את המשחק שלנו מחר בלי קשר לתוצאה של חיפה". בנוגע להעתקת המשחק לאצטדיון רמת גן הוסיף המאמן: "אנחנו נשחק היכן שיגידו לנו לשחק ואני מכין את השחקנים למשחק באותה דרך בין אם נשחק ברמת השרון או ברמת גן. אני מעדיף את רמת גן רק כי הרבה יותר אוהדים יכולים להגיע ולתמוך בנו".

http://www.youtube.com/watch?v=FzhE7u3cHbc

המאמן סירב לסכם את העונה בשלב זה אבל הסכים להגיד: "כשהגעתי למועדון לא הסתכלתי שבעה או שמונה חודשים קדימה, זה לא קל להיות המאמן של מכבי תל אביב ואני שמח וגאה במה שהשחקנים עשו. אני מסתכל היום על הטבלה ומרגיש שכבר עשינו עבודה טובה, כי להחזיק בפער כזה מהפועל תל אביב, בני יהודה או מכבי חיפה זה בהחלט מכובד. העונה הנוכחית היא כבר הצלחה והיא יכולה להסתיים טוב מאד או מצוין".

קפטן הקבוצה שרן ייני ביקש גם הוא לצנן את ההתלהבות: "שחקני כדורגל וספורטאים בכלל נהנים להופיע מול כמה שיותר אנשים, אז אנחנו מבסוטים ומבחינתינו שיתהיה כמות כזאת בכל משחק. אבל הציפיות לא שונות מאף משחק, יש מחשבות אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים להתרכז נטו במשחק הזה וכך נוכל לעשות תוצאה טובה. כל שחקן שואף לזכות באליפות וכל שחקן מתרגש לזכות באליפות, אבל עדיין לא זכינו למרות שמאד נהניתי מהדרך. רמת השרון כבר הוכיחו גם אצלינו בבלומפילד שהמשחקים מולם קשים, אז לא הולך להיות משחק קל. אולי היתה להם תחושה יותר נוחה אם המשחק היה נערך ברמת השרון אבל אני לא בטוח איך זה מבחינתם. מבחינתינו זה לא באמת משנה".