מאמן הקבוצה מתכונן לקרית שמונה אבל חושב קדימה: "כשיש דרך אפשר להיאבק על האליפות בכל עונה".

מכבי תל אביב קיימה אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר (20:40) מול האלופה בקרית שמונה. מיד בסיום מסיבת העיתונאים יצאו המאמן אוסקר גארסיה והקפטן שרן ייני לאימון המסכם שלאחריו תצא הקבוצה למלון בצפון הארץ. "יש להם שחקנים טובים, סגל טוב, הם האלופה של העונה החולפת וזה לא קל לנצח תמיד, אבל נבוא לשם ויש לנו את כל הביטחון כדי לנצח גם שם. אנחנו קבוצה טובה", אמר המאמן אוסקר. " אני חושב שבמהלך העונה כבר שברנו כמה סטטיסטיקות רעות כי היינו מרוכזים במשחקים וכך גם מחר, נגיע למשחק במטרה לנצח".

http://www.youtube.com/watch?v=CJC93u5Phto

המאמן המשיך: "באתי לכאן כדי לעזור לקבוצה לשדרג את התוצאות מהעונה האחרונה וזה גם מה שאנחנו עושים עד עכשיו. אנחנו במצב הזה כי אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב. יש לנו ביטחון, אנחנו לא מפחדים וננסה לצבור כמה שיותר נקודות ורק בסוף העונה נראה את המצב שלנו. אם אין לך דרך אז אתה יכול לזכות באליפות אחת לעשר שנים, אבל אם יש לך דרך אתה יכול להיאבק על האליפות במשך כל עונה בחמש השנים הבאות. אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה לחמש או עשר שנים. שמכבי לא תהיה מועדון גדול בגלל הקהל הגדול, אלא בגלל מה שהוא עושה היום".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "נכון, נגד מכבי חיפה לא היינו בשיא הרעננות, אבל עכשיו אנחנו מרגישים מצוין, היה לנו את החג לנוח ועכשיו אנחנו רעננים יותר. אנחנו לא מתכוונים להתנצל ואנחנו כבר לא חושבים על המשחק של חיפה, אלא רק על המשחק הקרוב מול קרית שמונה. קרית שמונה קבוצה טובה מאד, אנחנו צריכים לעמוד טוב על המגרש, לדאוג לסגור את השחקנים הטובים שלהם ולייצר מצבים. אנחנו משרישים מסורת דרך עבודה, אם זה על המגרש או מול העיתונאים. יש דברים שעושים לנו טוב ויש הרגשה של יציבות וחשוב שנשמר את זה. לא חוכמה לקחת אליפות שנה אחת, אלא להיות בטופ כמה שאפשר. היום אנחנו קצת יותר בפוקוס מבעונות האחרונות".