קשר הקבוצה כבש שער בכורה בדרבי וסיכם את ההופעה: "לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר על המגרש".

מכבי תל אביב התעוררה לעוד בוקר צהוב במיוחד, לאחר הניצחון 0-2 על הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-30 בליגת Winner. השחקנים ששיחקו את מרבית הדקות ערכו אימון שחרור בצידי המגרש, כששאר שחקני הסגל החלו כבר בהכנות לבני יהודה. בקבוצה עדיין בוחנים את חומרת הפציעה של החלוץ מואנס דבור שנפצע בחימום ולא נטל חלק במשחק. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה שיחרר חיוך בסיום ואמר: "אני מאד מרוצה כי האוהדים מאד שמחים, זה לא קל לנצח שלוש פעמים בעונה אחת את הדרבי. אני מאד גאה בשחקנים שלי ושמח בשביל האוהדים".

דור מיכה, שלא אמור היה לפתוח במשחק וזכה לחולצת ההרכב כתוצאה מהפציעה של מואנס דבור אמר בסיום: "אני חושב שמהדקה הראשונה באנו בטירוף ולרגע לא היה ספק מי הקבוצה הטובה יותר על המגרש. זה דרבי שני העונה וזה עוד צעד בדרך למטרה שלנו, אנחנו צריכים להמשיך ככה". הקשר הוסיף: "תמיד כיף להבקיע, בטח שבדרבי. מגיל צעיר אתה חולם להבקיע בדרבי אז אני שמח לכבוש שער ראשון בקריירה בדרבי ואני מקווה שיבואו עוד".

כובש השער הראשון ערן זהבי רשם שער ליגה שני מאז הגיע לקבוצה והפך לשחקן הראשון שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א והצליח לכבוש לזכות מכבי בדרבי: "אחרי הוולה הראשון שהחמצתי בשני כבר הייתי חייב, כנראה שהייתי צריך להחמיץ את ההזדמנות הראשונה בשביל לכבוש. אני שמח, מאושר, הולכים לחגוג ומחכים לשבוע הבא".

גל אלברמן: "האמת היא שזה המשך לתקופה מאד טובה שלנו עם עומס לא קטן של משחקים, אבל אנחנו דלים לשים הכל בצד ולהתרכז בעבודה על המגרש. אני חושב שהיום התעלינו בכמה רמות מעל הפועל ואין כיף יותר גדול מלנצח משחק כזה". ולגבי האליפות? אלברמן מעדיף להישאר צנוע: "אני חושב שמה שמאפיין אותנו מתחילת העונה זה שאנחנו לא יוצאים מריכוז ושאנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו. כמובן שאנחנו כבר מריחים את זה ומרגישים את זה קרוב, אבל יהיה מה שיהיה אנחנו נשחק עד לרגע האחרון. מהדקה הראשונה ועד לדקה ה-90, כי זאת הדרך שלנו וזה מה שמוביל אותנו לאן שאנחנו נמצאים".

http://www.youtube.com/watch?v=5wsM-Tjlyp4