החל מעונת 2013/14 תלביש חברת Macron את קבוצת הבוגרים של מכבי ת"א ומחלקת הנוער ב-3 השנים הקרובות

מועדון הכדורגל מכבי ת"א וחברת Macron Spa מודיעים היום על הסכם אימוץ חדש לשלוש שנים, הסכם ראשון בישראל למותג ציוד הספורט האיטלקי.

החל מעונת 2013/14 תספק Macron  את המדים הרישמיים ובגדי האימון של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, קבוצת הבוגרים ומחלקת הנוער בנוסף לביגוד ספורטיבי לאוהדי הקבוצה.  

ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים של מכבי ת"א, אמר: "אנחנו שמחים לחבור ל-Macron  המוכרת בזכות הציוד המקצועי אותו היא מייצרת, כמו גם קולקציית הביגוד לשעות הפנאי בהשראה ספורטיבית. אנו שמחים להמשיך את השותפות בת 3 השנים שלנו עם חברת 'גרונדמן', הנציגה הבלעדית של חברת  Macron  בישראל. אנו בטוחים שהסכם האימוץ עם חברת Macron  תספק את השאיפות העסקיות של המועדון ותציע לא רק תלבושת מעוצבת ומתקדמת לקבוצה אלא גם קולקציית בגדים גדולה ומלהיבה עבור האוהדים".

אבי שפר, מנכ"ל חברת גרונדמן ושות' בע"מ, אמר: "אנחנו שמחים על חידוש הסכם השותפות עם מועדון הכדורגל מכבי ת"א עם מותג ההלבשה הספורטיבית Macron. אני בטוח כי שני הצדדים ירוויחו מהשותפות, ומאחל לכולנו עונה מרגשת ועטורת הישגים".  

Macron היא חברה איטלקית העוסקת בציוד ובהלבשה ספורטיבית מ-1971 ומספקת ביגוד ספורטיבי למועדוני ספורט ברחבי העולם ומועדוני כדורגל מובילים באירופה: אנגליה (אסטון וילה, ווסטהאם יונייטד, לידס יונייטד), איטליה (נאפולי, לאציו, בולוניה), ספרד (מאיורקה, ריאל בטיס), צרפת (מונאקו, לוריין), הולנד (אלקמאר, ווילם II, דן בוש), פורטוגל (ספורטינג בראגה), קרואטיה (היידוק ספליט).

Macron  מיצבה את עצמה באירופה כספקית ציוד וביגוד ברמה גבוהה לספורטאים תוך חיבור ההצלחה לעיצוב ולמוצרים איכותיים.

מועדון הכדורגל מכבי ת"א יחד עם חברת Macron  כבר עובדים על עיצוב סט התלבושות הרישמי לעונה הקרובה שיכיל מרכיבים של עיצוב וגימור ברמה טכנית גבוהה. מחודש יולי ניתן יהיה לרכוש את מגוון הביגוד הרישמי ופריטי הלבוש הספורטיביים בחנות המוצרים הרישמית אונליין וברשת חנויות GET PRO  ברחבי המדינה.