הבלם יטוס ביום שלישי לספרד לניתוח שישבית אותו עד לסיום העונה: "רוצה להגיע מוכן לעונה הבאה".

מכבי תל אביב ערכה אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מחר מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-33 בליגת Winner. מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ולהעניק מנוחה לשחקנים ששותפו במרבית המשחקים העונה. "אנחנו חייבים להביא את המוטיבציה לשחקנים כי זה טבעי שאחרי שזוכים בתואר המוטיבציה יורדת אבל אני לא חושב שזה יקרה. מחר מספר שחקנים יקבלו מנוחה ומספר שחקנים יקבלו את ההזדמנות להוכיח שמקומם כאן גם בעונה הבאה".

המאמן סיפר על השבוע האחרון במועדון: "אני מאד שמח וגאה במה שעשינו העונה. אני שמח עבור האוהדים שחיכו הרבה מאד זמן לאליפות הזאת ובעוד שבוע או שניים נתחיל לתכנן את העונה הבאה. בספרד זה נורמאלי שבסיום המשחק יוצאים לארוחת ערב עם כל המשפחות ועובדי המועדון וביום למחרת אתה נוסע עם האוטובוס ברחבי העיר והמקומות המיוחדים". המאמן גם דחה את כל השאלות סביב מקומו במועדון בעונה הבאה: "כרגע אני חושב רק על לשחק באירופה עם מכבי תל אביב. אם החלטתי לפתוח את העונה עם הקבוצה אז אני אשאר כאן".

הבלם קרלוס גארסיה שמיעט להיעדר העונה צפוי לערוך מחר את המשחק האחרון שלו העונה ולצאת לספרד כדי לעבור ניתוח במטרה להכשיר אותו לקראת העונה הבאה: "מחר הוא המשחק האחרון שלי בארץ העונה כי אני צריך לעבור ניתוח ויש לי חודש וחצי החלמה, כדי שאתחיל את העונה הבאה במצב טוב. זאת לא בעיה גדולה כי אני משחק עם הבעיה שלי, אבל אני רוצה למנוע ממנה לחזור בעתיד". הבלם הוסיף: "זאת הפעם הראשונה שאני זוכה וזה היה הזמן לחגוג. אני לא יודע אם השחקנים האחרים שמחים כמוני אבל עבורי זה היה מאד משמח. עכשיו נתחיל לעבוד כדי להגיע במצב הטוב ביותר למוקדמות ליגת האלופות, ואני מקווה שנגיע לשלב הבתים".